کد خبر : 1771914 | 11 مرداد 1400 ساعت 14:11 | 119.5K بازدید | 8 دیدگاه

موتور کاپیتان فرنگی دیر روشن شد

یک چلنج اشتباه، فاصله گرایی تا فینال!

محمدعلی گرایی در مرحله نیمه نهایی برابر حریف مجارستانی کم آورد و با نتیجه نزدیک 6 بر 5 باخت.

یک چلنج اشتباه، فاصله گرایی تا فینال!

 

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران که یکی از شانس های مسلم مدال از تیم محمد بنا به حساب می آمد، امروز بعد از شکست دادن رقبایی از کوبا و کرواسی به نیمه نهایی راه پیدا کرد.


ظهر امروز نبرد سنگین و دشوار محمدعلی گرایی در نیمه نهایی وزن 77 کیلوگرم المپیک توکیو برگزار شد. بازهم فرنگی کار ایران توانست اخطار اول را از حریف خود بگیرد، اما در خاک گرایی کاری از پیش نبرد.


در تایم دوم وقتی اخطار به گرایی داده شد، حریف او نه تنها کنده فرنگی کار ایرانی را بالا کشید، بلکه داوران 2 امتیاز هم به خاطر استفاده گرایی از پا در هنگام اجرای فن به تاماس لورینچ قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از مجارستان دادند. اعتراض مربیان ایران هم به بار ننشست تا در مجموع گرایی 6 بر یک از حریف عقب افتاده باشد.


در ادامه گرایی به سبک مبارزه با فرنگی کار کرواسی دست از تلاش نکشید و سعی کرد جبران کند. داوران بار دیگر به حریف اخطار دادند و این بار گرایی کنده کشی کرد و داوران به خاطر استفاده لورینچ از پا دو امتیاز دیگر هم به گرایی اعطا کردند.


کشتی 6 بر 5 به سود فرنگی کار مجارستانی بود و گرایی هر چه زد، به در بسته خورد. حتی او سعی کرد بار دیگر از فن سنجاب پرنده هم استفاده کند که این بار فایده ای نداشت.


البته که شاید اگر مربیان ایران در صحنه خطای گرایی و استفاده او از پا در خاک حریف اعتراض(چلنج) نمی کردند، فرنگی کار ایرانی می توانست با همان نتیجه 5-5 هم برنده باشد.


در نهایت گرایی با نتیجه 6 بر 5 نتیجه را واگذار کرد تا به جای فینال به دیدار رده بندی برود. او باید فردا برای کسب مدال برنز المپیک توکیو تلاش کند.

 

دیدگاه‌ها