کد خبر : 1771921 | 11 مرداد 1400 ساعت 14:41 | 230.6K بازدید | 38 دیدگاه

از یاغی استقلالی تا پاتک به سپاهان

هر آنچه باید از نقل و انتقالات پرسپولیس بدانید (گزارش ویژه)

باشگاه پرسپولیس طبق نظر و اعلام کادرفنی و یحیی گل محمدی در تلاش برای تقویت تیم در لیگ بیست و یکم و خصوصا رقابت‌های آسیایی خواهد بود.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات پرسپولیس بدانید (گزارش ویژه)

به گزارش "ورزش سه"، با پایان فصل بیستم قهرمانی پرسپولیس اکنون تلاش این باشگاه برای تقویت تیم و تمدید قراردادها است. باشگاه پرسپولیس طبق نظر یحیی گل محمدی در تلاش است تا تیم خود را تقویت و برای مسابقات فصل آینده و خصوصا لیگ قهرمانان بار دیگر در قامت مدعی قرار دهد.

 

"ثبات" این بزرگترین سیاست باشگاه پرسپولیس است و طبق آن در نظر دارند تا در گام اول و اصلی خود اقدام برای تمدید قراردادها را صورت دهند.

 

با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، اکنون نفراتی مثل وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا نیز به پایان قرارداد خود رسیده‌اند و همگی آنها در لیست یحیی گل محمدی برای تمدید قرار دارند. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به سیاست این باشگاه برای نقل و انتقالات تابستانی.

 

دروازه‌بان؛ همه چیز در آرامش
بعد از حل ماجرای حامد لک و چالش او با کریم باقری که با تماس این گلر با مربی محبوب پرسپولیسی‌ها خاتمه یافت، آنها در این پست بدون ایجاد تغییرات کار را دنبال خواهند کرد. لک همچنان شماره یک این تیم خواهد بود و از قرارداد بوژیدار رادوشوویچ نیز دو فصل دیگر باقی مانده است.

 

1628891

 

 

گزینه‌های جذاب برای خط دفاعی
با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، این تیم اولویت خود را برای به خدمت گرفتن مدافع میانی قرار داده است. در حال حاضر دو گزینه مدنظر این باشگاه قرار گرفته است. یکی از اردوگاه استقلال و دیگر هم پدیده مشهد. علی نعمتی گزینه چند فصل اخیر پرسپولیس نزدیک‌ترین بازیکن به این باشگاه محسوب می‌‎شود تا آنها بعد از جذب موفق فرشاد فرجی، بار دیگر چشم به شاگردان مهدی رحمتی داشته باشند. گزینه مدنظر آنها از استقلال نیز شاید بعد از پایان جام حذفی مشخص شود و مذاکرات خود را دنبال کنند تا بعد از اینکه دو بازیکن خود را در اختیار رقیب قرار دادند (نادری و آرمان رمضانی) اکنون با جذب این بازیکن، هواداران خود را نیز راضی کنند.

 

1493739

 

در سمت راست با حضور سیامک نعمتی و تمدید قرارداد مهدی شیری، یحیی دست به خرید جدید نخواهد زد. در سمت چپ نیز وحید امیری و سعید آقایی توانسته‌اند نظر کادرفنی را جلب کنند و آنها برنامه‌ای در حال حاضر برای جذب بازیکن نخواهند داشت، مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد.

 

خط هافبک؛ نیازی به ترافیک بیشتر نیست
در خط هافبک پرسپولیس سه بازیکن در صف تمدید قرارداد حاضر هستند. کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و احمد نوراللهی که هر سه جزو بازیکنان باسابقه و تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شوند. در کنار این بازیکنان هم سرخ‌ها میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی ترابی را نیز در اختیار دارند و با تمدید قرارداد عالیشاه، نوراللهی و کامیابی نیا اقدامی برای جذب بازیکن صورت نخواهند داد تا ثبات در این بخش نیز شکل گیرد و آنها با اتکا به این موضوع راهی فصل آتی لیگ شوند.

 

خط حمله؛ کلاف سردرگم شهریار
بزرگترین چالش پرسپولیس در این پست شهریار مغانلو و درخواست 500هزار دلاری سانتاکلاراست. در صورتی که باشگاه پرسپولیس موفق شود شرایط را برای جذب دوباره مغانلو فراهم سازد، در این پست نیز آنها مشکلی نخواهند داشت و تمام تلاش آنها معطوف به پست مدافع میانی و آماده سازی پیش فصل خواهد بود اما اگر شماره 70 این تیم مجبور به جدایی شود، آنها از میان گزینه‌های داخلی خود احتمالا یک اقدام جالب توجه را در دستور کار قرار دهند؛ سپاهان اکنون جدی‌ترین تیم برای جذب مغانلو محسوب می‌شود و پرسپولیسی‌ها در نظر دارند در صورتی که اصفهانی‌ها شهریار را به نقش جهان ببرند، آنها نیز مذاکره با شهباززاده به عنوان آقای گل این فصل را در دستور کار قرار دهند. آنها معتقدند با جذب احتمالی شهریار مغانلو توسط سپاهان، مشکلاتی برای حضور سجاد شهباززاده که سابقه بازی در استقلال را در کارنامه دارد شکل گیرد و از این موقعیت برای مذاکره و پاتک خود سود ببرند.

 

1628295

 

پرسپولیسی‌ها البته ساسان حسینی مهاجم زیر 23 سال نفت مسجدسلیمان را هم که در این فصل عملکرد موفقی از خود در این تیم به جا گذاشته را هم زیر نظر دارند و احتمال اینکه او را نیز به اردوگاه خود بیاورند زیاد است. عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و مهدی مهدی‌خانی نیز دیگر مهاجمان پرسپولیس محسوب می‌شوند که باید دید در نهایت به چه شکل این پست تکمیل خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها