کد خبر : 1771923 | 11 مرداد 1400 ساعت 14:48 | 47.2K بازدید | 6 دیدگاه

شاگردان بنا دور از رویای مدال طلا

ساروی فن نخورد، اما به فینال نرسید!

محمدهادی ساروی با اینکه در کشتی با قهرمان المپیک ریو فن نخورد، اما با نظر اخطارهای داوران 4 بر یک بازنده شد.

ساروی فن نخورد، اما به فینال نرسید!

به گزارش "ورزش سه"، در دومین نیمه نهایی امروز کشتی فرنگی المپیک توکیو، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم مقابل آرتور الکسانیان، قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان قرار گرفت.

با اینکه از همان ابتدای کار ساروی بیشتر از حریف حمله می کرد، داوران اخطار را به او دادند. الکسانیان نتوانست در خاک کاری از پیش ببرد و فقط یک امتیاز پیش افتاد.
در تایم دوم داوران به الکسانیان اخطار دادند تا کشتی یک بر یک شود. با اینکه هادی ساروی می توانست به فینال راه پیدا کند، اما داوران بار دیگر در فاصله نزدیک به یک دقیقه تا پایان اخطار دوم را به او دادند و فرنگی کار ایرانی در خاک نشست.

 

با اینکه الکسانیان نتوانسته بود فنی اجرا کند، داوران برخورد دست ساروی با پای این فرنگی کار ارمنستانی را خطا تشخیص دادند و دو امتیاز به الکسانیان تقدیم کردند.


اعتراض مربیان ایران هم فقط باعث شد یک امتیاز دیگر به اندوخته های الکسانیان اضافه شود.

 

1630062

 

1630063

 

1630064

 

1630066

 

در نهایت فرنگی کار ایرانی 4 بر یک بازنده شد؛ در حالی که الکسانیان هیچ فنی در این کشتی اجرا نکرد و همه امتیازات با اخطار داوران رد و بدل شد.


هادی ساروی هم مثل محمدعلی گرایی و امین میرزازاده به دیدار رده بندی رفت تا تیم محمد بنا در فاصله یک روز تا پایان مسابقات کشتی فرنگی همچنان دور از رویای کسب مدال طلای المپیک باشد.

دیدگاه‌ها