کد خبر : 1771952 | 11 مرداد 1400 ساعت 18:23 | 28.9K بازدید | 6 دیدگاه

با عقد قراردادی 2 ساله 

رسمی: احسان حاج صفی به آ.ا.ک آتن پیوست

احسان حاج صفی کاپیتان فصل گذشته سپاهان، با عقد قراردادی رسمی و تا پایان تابستان 2023 به تیم آ.ا.ک آتن پیوست.

رسمی: احسان حاج صفی به آ.ا.ک آتن پیوست

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می رفت، احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران پس از جدایی از سپاهان، راهی یونان شد تا در تست های پزشکی باشگاه آ.ا.ک آتن شرکت کند. حاج صفی پس از اینکه تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت، به صورت رسمی به این تیم یونانی پیوست.


باشگاه آ.ا.ک آتن در بیانیه ای که روی وب سایت خود قرار داده، خبر از جذب احسان حاج صفی داده است. در تیتر این خبر آمده است: باشگاه آ.ا.ک رسماً با احسان حاجی صفی قرارداد امضا کرد. بازیکن ملی پوش ایرانی تا تابستان 2023 با باشگاه ما قرارداد بست.


در ادامه نیز وب سایت رسمی این تیم یونانی، به معرفی حاج صفی از رده های پایه تا دوران حضورش در آلمان و یونان پرداخته و نوشته است: او اولین بار با پانیونیوس به فوتبال یونان پای گذاشت و مدتی را نیز در المپیاکوس سپری کرد. حاج صفی سابقه حضور در تمامی رده های تیم ملی ایران را دارد.


در ادامه نیز آمده است: او اولین بازی خود را با تیم ملی کشورش در سن 18 سالگی انجام داد و از آن زمان تا کنون 113 بازی ملی انجام داده و 6 گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده است. او در جام جهانی 2014 و جام جهانی 2018 در هر سه بازی ایران در مرحله گروهی به میدان رفت.


بدین ترتیب احسان حاج صفی به دومین بازیکن ایرانی آ.ا.ک آتن تبدیل می شود. این تیم یونانی در حال حاضر کریم انصاری فرد را در ترکیب خود دارد. هدایت آ.ا.ک را نیز همین چند وقت پیش، ولادان میلوژویچ به عهده گرفت که تا چند ماه قبل در فوتبال عربستان مربی الاهلی بود.


رسانه های یونانی گزارش داده اند که دستمزد حاج صفی در این تیم، 300 هزار دلار است. این سومین تجربه حضور کاپیتان تیم ملی در یک تیم یونانی است.

 

1630133

دیدگاه‌ها