کد خبر : 1771954 | 11 مرداد 1400 ساعت 18:45 | 121.5K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش آاس؛

رونالدو دست به دامان رئال برای جدایی از یوونتوس

کریستیانو رونالدو قصد جدایی از یوونتوس را دارد و برای این مهم چشم انتظار تحولات رئال مادرید است.

رونالدو دست به دامان رئال برای جدایی از یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت رونالدو به تمرینات یوونتوس هم نظر قبلی او مبنی بر تمایل به جدایی را تغییر نداده است. رونالدو پیش از یورو 2020 اعلام کرد که در مورد آینده اش در یووه مطمئن نیست و تصمیم گیری را به بعد موکول کرد. او از هفته گذشته در تمرینات یووه حاضر شده ولی همچنان قصد ماندنی شدن ندارد.

 

 

1627489

 

 

طبق ادعای آاس، گزینه شماره یک رونالدو پی اس جی است ولی برای تحقق این خواسته، ابتدا کیلیان امباپه باید به رئال برود. رونالدو اطمینان دارد که باشگاه سابقش تمام تلاش خود را خواهد کرد تا امباپه را جذب کند و در این صورت مسیر برای انتقال به پاریس هموار خواهد شد. پیوستن امباپه به رئال اما ساده نیست و باشگاه پاریسی فعلا تمایلی برای مذاکره نشان نداده است.

 

 

1630059

 

 

طبق این گزارش، اگر در نهایت رئال جذب امباپه را غیرممکن تشخیص دهد، رونالدو به بازگشت فکر خواهد کرد. او خوشبین است که با آمدن کارلو آنچلوتی به رئال و نیاز شدید این تیم به یک مهاجم، در نهایت سرمربی ایتالیایی جذب او را به سران باشگاه توصیه کند. در رئال اما هدف نهایی را روی امباپه گذاشته اند و اگر این اتفاق رخ ندهد، مهاجم جدیدی جذب نخواهد شد.

رونالدو چند ماه پیش از طریق ایجنتش از تمایل برای بازگشت به رئال خبر داده بود که با مخالفت فلورنتینو پرز رئیس رئال روبرو شد. باید دید رئیس همچنان روی این عقیده مانده یا در صورت جذب نشدن امباپه، به رونالدو چراغ سبز نشان خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها