کد خبر : 1771970 | 11 مرداد 1400 ساعت 21:43 | 65.1K بازدید | 7 دیدگاه

سومین ستاره بزرگ رئال مادرید در آستانه جدایی

به نظر می رسد میلان جدی ترین مشتری ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید محسوب می شود.

سومین ستاره بزرگ رئال مادرید در آستانه جدایی

به گزارش "ورزش سه"، فقط یک سال از قرارداد ایسکو، هافبک هجومی 29 ساله و اسپانیایی با باشگاه رئال مادرید باقی مانده و به نظر می رسد که ایسکو قصد دارد لوس بلانکوس را در همین تابستان ترک کند. بعد از جدایی بازیکنانی چون رافائل واران و سرخیو راموس، مدیران رئال مادرید همچنین می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کرده و در صورت امکان بازیکنان بیشتری را به فروش برسانند. فلورنتینو پرز می داند که ایسکو تمایل زیادی به تمدید قرارداد خود ندارد و در صورت عدم جدایی این بازیکن در تابستان امسال، او فصل بعد به صورت رایگان پایتخت اسپانیا را ترک خواهد کرد.

 

1630164

 

نشریه ایتالیایی کالچومرکاتو مدعی شد ایسکو در برنامه های کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال مادرید برای فصل جایی نداشته و باشگاه نیز به این بازیکن اعلام کرده است که دیگر تمایل به حفظ او نمی بیند. ویژگی ها و سبک بازی ایسکو مورد توجه استفانو پیولی قرار گرفته و به نظر میلان جدی ترین مشتری این بازیکن محسوب می شود. با این حال مسئله حقوق بزرگ ترین دغدغه روسونری برای جذب این هافبک خلاق است.

 

دستمزد ایسکو در هر فصل حدود 6.5 میلیون یورو است، اما  در صورت ارائه پیشنهاد قرارداد طولانی مدت، میلان می تواند ایسکو را متقاعد کند که دستمزد خود را کاهش دهد. قیمت فروش ایسکو نیز 20 میلیون یورو تعیین شده، اما این نشریه مدعی شد رئال مادرید مشکلی با تخفیف دادن برای توافق با میلان در هفته های پیش رو نخواهد داشت. دو باشگاه یکشنبه آینده در یک بازی دوستانه با هم دیدار خواهند کرد و آن روز فرصتی مناسب برای صحبت در مورد این توافق احتمالی است.

دیدگاه‌ها