کد خبر : 1771973 | 11 مرداد 1400 ساعت 22:20 | 57.6K بازدید | 5 دیدگاه

سیتی در آستانه یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس، مدعی شد که احتمالاً جک گریلیش به زودی قرارداد جدیدی با استون ویلا امضا خواهد کرد.

سیتی در آستانه یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، هر روز شایعات زیادی در رابطه با اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه منچسترسیتی شنیده می‌شود. در روزهای اخیر گفته شد که این باشگاه قصد دارد با ارائه یک پیشنهاد هنگفت به تاتنهام ستاره اول این تیم ملی لندنی یعنی هری کین را به خدمت بگیرد اما قطعاً سیتیزن ها کار دشواری برای نهایی کردن انتقال پیش رو خواهند داشت.

 

اما هری کین تنها هدف نقل و انتقالاتی بزرگ منچسترسیتی در این تابستان محسوب نمی‌شود. جک گریلیش، ستاره استون ویلا و تیم ملی انگلیس، یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی سیتی یعنی پپ گواردیولا به حساب می آید و گفته می شود که او از سران باشگاه درخواست کرده تا هرطور که شده این هافبک خلاق را به خدمت بگیرند.

 

 

1630043

 

 

اما نشریه سان انگلیس اخیراً در یک گزارش مدعی شد که باشگاه استون ویلا قصد دارد با پیشنهاد جذاب 200 هزار پوند حقوق هفتگی به جک گریلیش این بازیکن را حفظ کند. در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس، نیز تاکید کرده که در صورت عدم توافق منچستر سیتی برای جذب ستاره انگلیسی طی یک هفته آینده، گریلیش پای مذاکره با استون ویلا خواهد نشست و قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا خواهد رساند؛ اتفاقی که قطعاً یک شکسته بزرگ نقل و انتقالاتی برای سیتیزن ها محسوب خواهد شد.

دیدگاه‌ها