کد خبر : 1771974 | 11 مرداد 1400 ساعت 21:55 | 45K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره لاروخا در المپیک به بارسلونا پیشنهاد شد

ممکن است رافا میر، ستاره لاروخا در المپیک 2020 توکیو فصل بعد برای تیم بارسلونا بازی کند.

ستاره لاروخا در المپیک به بارسلونا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت بارسلونا هنوز در فصل نقل و انتقالات تمام نشده و ممکن است بازیکنان جدیدی به فهرست این تیم اضافه شوند. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه رافا میر از درخشش این بازیکن در ترکیب تیم ملی اسپانیا در بازی های المپیک و هت تریک در دیدار مقابل ساحل عاج استفاده کرده و به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده برای خرید این مهاجم جوان اقدام کنند.

 

رافا میر که در حال حاضر برای تیم ولورهمپتون و در لیگ برتر بازی می کند، در المپیک امسال نمایش درخشانی را داشته و احتمالا در تابستان امسال راهی تیم بزرگ تری خواهد شد. البته نشریه ESPN مدعی شد بارسلونا سال گذشته نیز فرصت خرید رافا میر را در اختیار داشت، اما به جذب این مهاجم جوان رغبتی نشان نداد و حالا دوباره این بخت نصیب آنها شده است.

 

1630166

 

البته بلوگرانا در فصل تابستان امسال بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای را در بخش هجومی به خدمت گرفته و رافا میر در صورت انتقال به نوکمپ نیز کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت خواهد داشت.

 

خود رافا میر که سابقه بازی کردن در لالیگا و باشگاه هوئسکا را در کارنامه دارد، برای بازی کردن دوباره در فوتبال اسپانیا چراغ سبز نشان داده است. در آخرین فصل رافا میر در 39 بازی برای هوئسکا به میدان رفته و در مجموع 16 گل نیز به ثمر رساند. در صورت انتقال این بازیکنت به بارسلونا یا هر تیم دیگری، مبلغ 25 درصد از قرارداد به هوئسکا تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها