کد خبر : 1771987 | 11 مرداد 1400 ساعت 23:25 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

لاپورتا: برخی مسائل در مورد مسی هنوز حل نشده

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، می گوید برخی مسائل برای تمدید قرارداد لیونل مسی هنوز حل نشده اما همه چیز خوب پیش می‌رود.

لاپورتا: برخی مسائل در مورد مسی هنوز حل نشده

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر مشکل اصلی بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید با لیونل مسی این است که لالیگا برای میزان هزینه های هر باشگاه در طول یک فصل محدودیت هایی قائل می شود؛ موضوعی که عقد قرارداد جدید با فوق ستاره آرژانتینی را برای بارسا به اتفاقی مشکل تبدیل کرده است.

 

از طرفی قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به پایان رسیده و نگرانی های زیادی در این مورد وجود دارد؛ این در حالی است که رئیس بلوگرانا یعنی خوان لاپورتا بارها صحبت های خوش بینانه ای را در مورد تمدید قرارداد با برنده شش باره توپ طلا مطرح کرده است اما در عین حال هنوز هیچ اتفاق جدی و رسمی در این‌باره رخ نداده است.

 

 

1619361

 

 

لاپورتا حالا در جدیدترین اظهارنظر خود در مورد وضعیت تمدید قرارداد با لیونل مسی می گوید: "در مورد مسی اوضاع خوب پیش می‌رود. ما سعی می‌کنیم مسائلی که باید، راه حل کنیم‌. فاکتورهای مهمی وجود دارد اما ما در حال جلو بردن این موضوع هستیم. ما همه می‌خواهیم مسی در لالیگا بماند چراکه یک فوق ستاره جهانی است و می تواند طرفداران را جذب کند و حضور او به این لیگ کمک می کند‌."

 

احتمال حضور مسی در بازی جام خوان گامپر: "ما روی آن کار می‌کنیم اما هنوز برخی مسائل حل نشده است. اوضاع خوب پیش می رود و ما قبلا هم گفتیم که در چارچوب امکانات بارسلونا همه کارهای لازم را انجام می‌دهیم تا مسی بماند. من شانس زیادی برای رقم خوردن این اتفاق قائل هستم. مسی می خواهد در بارسا بماند و ما خواهیم دید که چه اتفاق رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها