کد خبر : 1771990 | 11 مرداد 1400 ساعت 23:30 | 49.2K بازدید | 2 دیدگاه

بیانیه ستاره وست برومویچ: بگذارید به الهلال بروم!

پیشنهاد 800 میلیاردی رقیب استقلال برای پریرا

متئوس پریرا ستاره برزیلی وست برومویچ با انتشار بیانیه ای به دو زبان انگلیسی و پرتغالی در صفحه توئیترش، از این باشگاه درخواست کرد تا با جدایی او موافقت کنند.

پیشنهاد 800 میلیاردی رقیب استقلال برای پریرا

به گزارش "ورزش سه"، داستان پیوستن متئوس پریرا به الهلال وارد فاز جدیدی شده و پس از اینکه باشگاه وست برومویچ دو پیشنهاد قبلی عربستانی ها را رد کرده بود، حالا الهلال راضی شده است تا مبلغ 31 میلیون یورو (نزدیک به 800 میلیارد تومان) برای جذب این بازیکن به همتای انگلیسی خود پرداخت کند.


این پیشنهاد الهلال توسط باشگاه وست برومویچ رد شد چرا که عربستانی ها که پیش از این پیشنهاد 18 میلیون یورویی آنها رد شده بود، اعلام کرده اند حاضرند 31 میلیون یورو را در طی 5 سال پرداخت کنند اما طرف انگلیسی حاضر نیست در اقساطی بیش از 18 ماه، بازیکن برزیلی خود را از دست بدهد.


ادامه دار شدن قضیه حضور متئوس پریرا در الهلال، منجر به واکنش رسمی این بازیکن شد. پریرا در متن بلند و طولانی که به 2 زبان انگلیسی و پرتغالی در توئیترش منتشر کرده، نوشته است: "من سکوت کردم و قرار نبود تا بعد از پنجره نقل و انتقالات به احترام هواداران و همه هم تیمی هایم چیزی بگویم. با این حال، پس از آنکه به من گفتند که به باشگاه متعهد نیستم، به عنوان یک حرفه ای احساس بی احترامی می کنم. از 12 سالگی با فوتبال زندگی می کنم، من تصمیم گرفتم از وقت خانوادگی و سرگرمی معمولی صرف نظر کنم تا به دنبال رویایی برای آینده ای بهتر باشم. هیچکس مصاحبه ای از خود من و اطرافیانم ندیده است که در آن من از باشگاه بد گفته باشم، یا کسی که با باشگاه ارتباط داشته باشد یا حتی بخواهم باشگاه را به هر طریقی ترک کنم."


این بازیکن برزیلی در این متن طولانی با اشاره به اینکه دوست دارد از وست برومویچ جدا شود، نوشته است: "من 3 هفته پیش یک پیشنهاد دریافت کردم. پیشنهادی که می تواند زندگی من و خانواده ام را تغییر دهد. من با تلاش و فداکاری زیاد به چیزهایی دست یافته ام. اما دستیابی به آزادی مالی در 25 سالگی غیرقابل تصور است من می خواهم باشگاه را ترک کنم، می خواهم به دنبال تجربیات جدید باشم اما می خواهم این کار را در یک شرایط عادلانه انجام دهم."

 

1630191


هر چند که پریرا در این بیانیه نامی از الهلال نبرده است اما کاملا مشخص است که پیشنهاد سنگین مالی این تیم عربستانی، حسابی متئوس پریرا را هوایی کرده و این وینگر برزیلی تمایل شدیدی به جدایی دارد. او حتی در توئیتر خود، پست های مربوط به پیوستنش به الهلال را لایک کرده است تا اینگونه نشان دهد که علاقه فراوانی برای حضور در قهرمان عربستان دارد.


این بازیکن فصل گذشته و در لیگ برتر انگلیس 33 بار برای وست برومویچ به میدان رفت که موفق شد 11 بار گلزنی کرده و 6 بار نیز پاس گل بدهد. او در جریان پیروزی عجیب و غریب 5 بر 2 برابر چلسی 2 گل زد و 2 پاس گل نیز داد. پریرا در فصل گذشته دروازه آرسنال را نیز باز کرد و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول یک پاس گل داد. 
الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. به نظر می رسد فشار پریرا برای انتقال به آبی های ریاض موثر واقع شده و این بازیکن تا آخر هفته با این تیم عربستانی قرارداد امضا کند و در تاریخ 22 شهریور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی برود.

 

1630192

دیدگاه‌ها