کد خبر : 1771996 | 12 مرداد 1400 ساعت 00:02 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

سوئد - کانادا؛ فینال المپیک ۲۰۲۰ زنان (عکس)

با پایان مرحله نیمه نهایی، دو تیم سوئد و کانادا به فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه پیدا کردند.

سوئد - کانادا؛ فینال المپیک ۲۰۲۰ زنان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های کانادا و آمریکا در حالی به مصاف هم رفتند که این بازی تکرار نیمه نهایی المپیک ۲۰۱۲ لندن بود؛ دیداری که با پیروزی ۴-۳ ایالات متحده به پایان رسید.

 

اما این بازی داستان متفاوتی داشت. در دقیقه ۳۰ این بازی مصدومیت آلیسا دروازه‌بان تیم آمریکا باعث شد تا آدریانا فرانچ وارد مسابقه شود و اولین تعویض مسابقه به صورت اجباری باشد.

 

نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت و در شرایطی که انتظار می‌رفت کار به وقت‌های اضافه کشیده شود اما در دقیقه ۷۵ خطای پنالتی توسط بازیکنان ایالات متحده، کانادا را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ موقعیتی که فلمینگ قدرش را دانست و با فریب دروازه‌بان حریف تک گل مسابقه را به ثمر رساند تا کانادا به فینال صعود کند و مدعی جدی قهرمانی را از پیش رو بردارد.

 

در دیگر بازی سوئد که همیشه تیم فوتبال زنانش جزو تیم‌های مدعی بوده، با نتیجه مشابه استرالیا را شکست داد و مانع از صعود نماینده آسیا به فینال شد.

 

تک گل این مسابقه در نیمه دوم و زمانی زده شد که بازیکنان استرالیا از دفع یک توپ بلند ناکام ماندند و رولفو از فاصله نزدیک دروازه را گشود و تیمش را به پیروزی رساند.

 

1630204

 

این در حالی است که در ادامه مسابقه استف کتلی و کر بازیکنان استرالیا دو موقعیت بسیار خوب داشتند اما نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

 

کارلی لوید اسطوره فوتبال آمریکا باخت در نیمه نهایی را در حالی تحمل کرد که ۳۱۱ امین بازی ملی اش را انجام می‌داد و فرصت این را داشت تا با صعود آمریکا به فینال، دومین بازیکن با بیشترین تعداد بازی ملی در جهان شود اما این اتفاق رخ نداد.

 

با این نتیجه حالا پس از نروژ، آلمان و ایالات متحده، المپیک زنان یک قهرمان جدید خواهد داشت.

 

1630206

 

 

دیدگاه‌ها