کد خبر : 1772011 | 12 مرداد 1400 ساعت 01:47 | 29.2K بازدید | 2 دیدگاه

معاون اجرایی سرخپوشان اعلام کرد:

کمک دولتی به پرسپولیس را ثابت کنید و جایزه بگیرید!

ابراهیم شکوری با کنایه می‌گوید اگر کسی کمک وزارت ورزش به پرسپولیس را ثابت کند، ۵۰ برابر آن رقم را به او خواهد داد.

کمک دولتی به پرسپولیس را ثابت کنید و جایزه بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر شایعات پیرامون حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس به حدی در فضای هواداری رقیبان این تیم زیاد بوده که به بازتاب آن به رسانه‌های رسمی نیز رسیده و این بار نوبت به ابراهیم شکوری رسید تا در مقابل محمدحسین میثاقی به این موضوع بپردازد.

 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به وضعیت مالی سرخپوشان توضیح داد: روزی که وارد باشگاه پرسپولیس شدیم همان روز اعلام کردیم ۷ میلیون پول در حساب بود با بدهکاری بالا و کارگزاری که ۸۰ درصد را پرداخت کرده بود و صرف قرارداد برانکو، قرارداد بازیکنان، هزینه های باشگاه و ... شده بود. ما روز یکشنبه وارد باشگاه شدیم و روز جمعه بازی داشتیم و حتی لباس هم نداشتیم. اما ما دست به دست هم دادیم و مشکلات را پشت سر گذاشتیم و فکر کنم مردم و هواداران از ما راضی بودند و فکر کنم این مهمترین دستاورد ما بود.

 

او با اشاره به شرایط کارگزار گفت: ما کارگزاری داشتیم که کلیه فضاهای درآمدزایی و سایت و توییتر و اینستاگرام و تلگرام در اختیار کارگزار بود. صفر تا صد باشگاه در اختیار کارگزار بود و این کارگزار هم طبق قرارداد به تعهداتش عمل کرد و شاید قرارداد بد بسته شد. ما دو راه داشتیم که تیم را رها کنیم و بگوییم پول نداریم که این برای تیمی که در فینال باخته، کار درستی نبود. ۳۰٪ از مطالبات فصل گذشته بازیکنان و آپشن‌های فصل گذشته باقی مانده بود.

 

شکوری در مورد استقراض قرمزها اظهار داشت: آقای سمیعی مبلغی را قرض کردند و ما قرض روی قرض نیاوردیم و قرض کردیم تا بدهی پرداخت کنیم. این بدهی باتوجه به پشتوانه فینال آسیا بود و این جزو اختیاراتی بود که مجمع به مدیرعامل داده بود.

 

وی با اشاره به شایعات فضای مجازی و اظهارات رقبای پرسپولیس گفت: من به بقیه تیم‌ها حق می‌دهم مقابل پرسپولیس قرار بگیرند چون پرسپولیس چهار دوره قهرمان لیگ شده و میخواست برای پنجمین دوره بجنگد. این برای فصل آینده هم هست که میخواهیم شش دوره قهرمان لیگ شویم. بازیکنان ما عاشق پرسپولیس هستند و نه تنها بازیکنان بلکه کارمندان هم همینطور.

 

دفاع چپ سابق سرخ ها در ادامه به امکانات باشگاه پرسپولیس گریزی زد و در این باره نیز توضیح داد: امکانات پرسپولیس بیشتر نیست، کارمندان ما یا جان و دل کار می‌کنند. از آقا یحیی تا کسی که چمن را کوتاه می‌کند همگی مراقب چمن هستند و به همین خاطر است که شرایط تمرینی ما نسبتا بیشتر است. همه تیم‌ها مشکل دارند اما ما در بوق و کرنا نمی‌کنیم. بعضی وقت‌ها پاداش داده نشده و بعضی وقت‌ها حقوق و حتی بعضی موقع ها لباس. ما این فصل طراحی لباس کردیم و لباسی داشتیم که شاید یک سری نقاط ضعف و قوت داشته باشد، اما به هر حال طراحی شده است.

 

بخش دیگر صحبت‌های شکوری به اقدامات مدیریت جدید پرسپولیس در این باشگاه مربوط بود: فکر کنم کسانی که فوتبالی هستند، می‌دانند فوتبال در درون زمین است. شاید مسائل امکانات هم اثر داشته باشد اما سی هفته است و از بیرون چه کاری می‌شود کرد که داخل زمین نمی‌شود انجام داد؟ طبیعی است که بخواهند جلوی ما را بگیرند اما آنها فکر نمی‌کردند که در این شرایط سخت، پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی بتواند قهرمان لیگ برتر شود. شاید هر باشگاهی جای ما بود کمرش خم می‌شد و می‌شکست. فکر می‌کنم تعاملی که در همه ارکان باشگاه بود خیلی به ما کمک کرد. ما وارد باشگاه شدیم و سیستم اداری و نامه نگاری چندان مناسب نبود، ما معاون حقوقی را مستقر کردیم که در حال تلاش هستند و پرونده‌ها ساماندهی شده‌اند که همه کارها را می‌کند و همچنین آقای صدری که از وقتی به ما اضافه شد به ما کمک کرد که از این شرایط عبور کنیم.

 

او صحبت هایش در این قسمت را با تعیین یک جایزه به پایان رساند: اگر کسی مدعی است که کمکی از وزارت ورزش به پرسپولیس شده، بیاورد باشگاه و من ۵۰ برابر آن را می‌دهم.

دیدگاه‌ها