کد خبر : 1772023 | 12 مرداد 1400 ساعت 08:40 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از کسب چهارمین طلای المپیک:

لوپز: خداحافظی‌ام از دنیای کشتی مشخص نیست!

پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ با بیان این‌که همه کشتی‌گیران از او خواسته‌اند به حضور در میادین ادامه دهد، گفت: پایان سال‌جاری درباره خداحافظی یا ادامه حضور در میادین کشتی تصمیم‌گیری می کنم.

لوپز: خداحافظی‌ام از دنیای کشتی مشخص نیست!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، میخان لوپز پس از کسب چهارمین مدال طلای المپیک در سنگین وزن کشتی فرنگی و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ، گفت: باورکردنی نیست. من ۲۰ سال خودم را فدا کردم و با همه وجودم تلاش کردم تا به مدال‌های طلای جهان و المپیک برسم. این افتخارات با کمک مربیانم به دست آمد.

دارنده ۴ طلای المپیک و ۵ طلای جهان، افزود: من از کسب این مدال طلا لذت می‌برم. هر ورزشکاری در جهان نیز مانند من از رسیدن به مدال طلا لذت می‌برد. دوست دارم به همه کشتی‌گیران بگویم اگر برای رسیدن به هدفشان سخت تلاش کنند می‌توانند به اهداف خود برسند.

لوپز که ۲۰ اوت ۳۹ ساله می‌شود، در پاسخ به این سوال که آیا باز هم قصد دارد برای کسب پنجمین طلای المپیک به حضور در میادین کشتی ادامه دهد یا خیر؟، گفت: همه کشتی‌گیران از من می‌خواهند که به حضور در میادین کشتی ادامه بدهم. البته مشخص نیست و درباره این موضوع باید فکر کنم. فعلا می‌خواهم از کسب چهارمین طلای المپیک لذت ببرم اما در پایان امسال تصمیم می‌گیرم که به کشتی ادامه بدهم یا نه‌.
پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ، در پایان خاطرنشان کرد: کسب ۴ مدال طلای المپیک باورنکردنی است و واقعا از این‌که به این افتخار رسیده‌ام، خوشحالم.
انتهای پیام

دیدگاه‌ها