کد خبر : 1772038 | 12 مرداد 1400 ساعت 09:38 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

خرید سهمیه؛ برنامه شهید قندی بعد از حکم فدراسیون

بعد از اتفاقات عجیبی که در هفته‌های پایانی لیگ رقم خورد و منجر به تغییر تیم صعود کننده به مرحله پلی آف لیگ دو شد، اکنون شهید قندی یزد امیدوار به اتفاقات جدیدی است.

خرید سهمیه؛ برنامه شهید قندی بعد از حکم فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، برد عجیب شهید قندی یزد در هفته پایانی لیگ دسته 2 در گروه دوم، همه نگاه‌ها را به سمت این بازی برد و مشاهده صحنه‌های منجر به گل و اتفاقات این بازی که با واکنش اهالی فوتبال مواجه شده بود در نهایت با دخالت کمیته اخلاق همراه شد تا این تیم به اتهام تبانی راهی لیگ دسته سوم شود.

 

هواداران شهید قندی یزد که رویای صعود داشتند ناگهان به یک دسته پایین‌تر سقوط کردند تا کابوس تلخی را تجربه کنند. اکنون فشار هواداران یزدی به مسوولان استانی و سیاسی باعث شده تا زمزمه‌هایی مبنی بر تلاش آنها برای خرید سهمیه بازگشت به لیگ دسته دوم و حتی لیگ یک به گوش برسد. 

 

در شرایطی که مسیر تغییر حکم سقوط از سوی کمیته اخلاق برای شهید قندی بسته به نظر می‌رسد، به نظر می‌رسد مسوولان استانی با این حربه به دنبال این هستند تا رضایت هواداران این تیم را جلب کنند و باید دید این شرایط برای آنها فراهم خواهد شد یا خیر. 

 

با حکم کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال، اکنون ویستاتوربین و نیروی زمینی تهران برگزار کننده دیدار پلی آف برای مشخص کردن سومین سهمیه صعود به لیگ آزادگان خواهند بود. شهرداری همدان و مس شهربابک پیش از این صعود خود را با صدرنشینی در گروه‌های اول و دوم این رقابت‌ها به دسته یک قطعی کرده بودند.

دیدگاه‌ها