کد خبر : 1772040 | 12 مرداد 1400 ساعت 09:49 | 37.9K بازدید | 7 دیدگاه

اطری قبل از فینال با اوگویف روبرو می شود  

یزدانی-تیلور؛ رفت برای فینال المپیک

با انجام مراسم قرعه کشی اوزان 57 و 86 کیلوگرم، مشخص شد که حسن یزدانی تا فینال با رقیب اصلی خود برخورد نخواهد کرد.

یزدانی-تیلور؛ رفت برای فینال المپیک

به گزارش "ورزش سه"، آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران هم امروز روی تشک رفت و از فردا حساسیت با شروع مسابقات کشتی آزاد به اوج خود می رسد. رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم اولین آزادکاران ایرانی هستند که در المپیک توکیو روی تشک می روند.


در وزن 57 کیلوگرم و بعد از انجام قرعه کشی مشخص شد رضا اطری در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان کشتی می گیرد. زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در گروه اطری حضور دارد. در این وزن 16 نفر حضور دارند و اطری کار سختی برای رسیدن به فینال خواهد داشت.


اما در وزن 86 کیلوگرم که همه منتظر بودند تا شاهد قرعه حسن یزدانی و دیوید تیلور باشند. طبق قرعه کشی انجام شده حسن یزدانی در دور نخست با جاورایل شاپیف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان استفان ریچموت از سوئیس و فاتح بنفردجلا از الجزایر می رود. آرتور نایفونوف از روسیه در گروه یزدانی حضور دارد، اما خبری از تیلور در این سمت جدول نیست. 


دیوید تیلور آمریکایی در آن سوی جدول کشتی می گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد تا از همین حالا همه انتظار یک فینال رویایی و داغ بین یزدانی و تیلور را بکشند. 


مسابقات این دو وزن از ساعت 6:30 فردا چهارشنبه برگزار می شود و کشتی گیران ایرانی در صورت رسیدن به فینال یا رده بندی باید پنجشنبه برای کسب مدال تلاش کنند.

دیدگاه‌ها