کد خبر : 1772043 | 12 مرداد 1400 ساعت 09:55 | 31.6K بازدید | 2 دیدگاه

رویای من همچنان ادامه دارد 

حسینی: وقتی الگوی شما دایی باشد، غیرممکنی نیست

مهاجم پدیده این فصل فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد بتواند همطراز با علی دایی موفقیت بزرگی را در دوران فوتبالی‌اش ثبت کند.

حسینی: وقتی الگوی شما دایی باشد، غیرممکنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ساسان حسینی در این فصل توانست در نفت مسجدسلیمان در نقش گلزن شماره یک این تیم ظاهر شود و در هفته پایانی نیز با گل خود سند بقای این تیم را امضا کرد. او که اکنون موردتوجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد، مدعی است برای دستیابی به آرزوهای فوتبالی‌اش با بالاترین حد توان و انگیزه در ادامه خواهد جنگید.

 

وی در ابتدای صحبت‌هایش درباره نفت مسجدسلیمان و بقا در لیگ برتر می‌گوید: این کمترین اتفاق ممکن برای ما می‌توانست باشد. فصل را خوب شروع کردیم اما مطمئنا مشکلات مالی نقش پررنگی در این مساله داشت که نتوانیم آنطور که دل‌مان می‌خواهد و با توجه به پتانسیل فنی و فردی تیم به نتیجه دست یابیم. برای تیمی که در لیگ برتر می‌جنگد مسلما باید امکاناتی در حد این لیگ و برای رقابت با دیگر مدعیان فراهم باشد. متاسفانه اما ما مشکلات زیادی داشتیم و تنها احساس مسوولیتی که نسبت به هواداران مسجدسلیمانی داشتیم به ما انگیزه و غرور جنگیدن مقابل رقبا را می‌داد. با این حال خوشحالم که در نهایت توانستیم کمترین حق آنها که بقای این تیم بود را به سرانجام برسانیم.

 

حسینی درباره گل‌زنی‌هایش در این فصل نیز گفت: من شاید کمترین کار را در این تیم کرده باشم. وظیفه ما این بود که به بهترین شکل به دنبال نتیجه باشیم و خوشحالم که توانستم نتیجه زحمات همه بچه‌ها و خصوصا کادرفنی را به سرانجام برسانم. دوست داشتم تعداد گل‌هایم در این فصل رویایی‌تر می‌شد و بهتر کار می‌کردم اما شرایط تیم به شکلی بود که به همین تعداد گل اکتفا کردم. اما رویای من تمام شدنی نیست و برای فصل بعدی برنامه ویژه‌تری خواهم داشت و با بالاترین انگیزه تلاش خواهم کرد تا در کورس باشم.

 

مهاجم تاثیرگذار نفت مسجدسلیمان درباره پیشنهاداتی که از لیگ برتر دارد نیز اینطور می‌گوید: وظیفه من به عنوان بازیکن این است که تمرکزم روی فوتبال و تمرینم باشد. همه چیز را به مدیربرنامه‌هایم سپرده‌ام و مطمئنم همانند امسال اتفاق بهتری شاید در انتظار من باشد. صحبت از پیشنهاد پرتغال و یونان هم بود اما همانطور که گفتم برای من فوتبال و تمرین در اولویت قرار دارد و سعی می‌کنم با مشورت در نهایت بهترین تصمیم را بگیریم و هدفی که دارم را دنبال کنم.

 

حسینی درباره اینکه قادر خواهد بود همانند علی دایی در فوتبال ایران بدرخشد گفت: برای بچه‌های فوتبالیست اردبیل همه چیز به نام آقای دایی ختم می‌شود. البته آقای کریم انصاریفرد نیز دیگر همشهری ماست که باعث افتخار اردبیل هستند. اینکه کسی بتواند به افتخارات آقای دایی برسد شاید دست نیافتنی باشد. او واقعا کوه انگیزه و تلاش در زمینه فوتبال بود. شرایط سنی‌ام به شکلی است که شاید اتفاقات خوبی در آینده در انتظارم باشد. کاملا به این مساله آگاه هستم که همه چیز بستگی به تصمیماتی خواهد داشت که می‌گیرم. به همین دلیل سعی خواهم کرد با مشورت در نهایت بهترین تصمیم را بگیرم. به هرحال دوست دارم من هم روزی بتوانم کنار نام آقای دایی باعث افتخار شهرم شوم. شاید خیلی سخت اما هیچ ناممکنی وجود ندارد وقتی الگوی شما علی دایی باشد.

دیدگاه‌ها