کد خبر : 1772057 | 12 مرداد 1400 ساعت 10:39 | 31.8K بازدید | 1 دیدگاه

ناکامی شارلروا در خرید دوباره مهاجم تیم ملی

تیم شارلروا در خرید دوباره کاوه رضایی ناکام ماند و اینروزها بازی های خود را در لیگ برتر بلژیک در حالی دنبال می کند که قادر به بهره گیری از این بازیکن نیست.

ناکامی شارلروا در خرید دوباره مهاجم تیم ملی 

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام باشگاه بروژ کاوه رضایی در لیست فروش این تیم قرار گرفت و باشگاه شارلروا که در فصل گذشته از این بازیکن به عنوان بازیکن قرضی سود برد، نتوانست با پرداخت مبلغ مد نظر بروژ مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را بار دیگر خریدار کند. شارلروا که ریاست آن بر عهده بیات رییس فدراسیون فوتبال بلژیک است پیش تر کاوه رضایی را زمانی که در استقلال بازی می کرد به خدمت گرفت و در ادامه این بازیکن را با 5 میلیون یورو به بروژ فروخت. متاسفانه کاوه رضایی درخشی که در ترکیب شارلروا داشت بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و ترافیک بازیکن در خط حمله بروژ نتوانست تکرار کند و بار دیگر به شارلروا برگشت و این بار به عنوان بازیکن قرضی. در فصل جدید معادلات به گونه دیگر رقم خورد و شارلروا برای بهره گیری دوباره از کاوه رضایی باید این بازیکن را به صورت دا ئمی از بروژ می خرید اما نتوانست این کار را انجام دهد و در نهایت باید گفت اینروزها کاوه رضایی منتظر تعیین و تکلیف سرنوشت خود است تا بار دیگر در میادین حاضر شود. او در دو هفته ای که از لیگ برتر بلژیک سپری شده است در ترکیب بروژ هم به میدان نیامد به این خاطر که در لیست فروش این تیم قرار دارد. 

 

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد باشگاه نایمخن باشگاه ابتدایی علیرضا جهانبخش در تلاش برای بخدمت گیری کاوه رضایی است و در روزهای اخیر مذاکراتی را با باشگاه بروژ داشته است. در صورتی که توقع مالی باشگاه بروژ در این مذاکره برآورده شود این بازیکن در روزهای آتی پیراهن تیم نایمخن در لیگ برتر هلند را برتن خواهد کرد. این موضوع برای کاوه رضایی در روزهای پیش رو اهمیت زیادی دارد به این خاطر که به زودی تیم  ملی برای بازی های مقدماتی جام جهانی اردو برپا خواهد کرد و شهریور ماه در همین چارچوب به میدان خواهد آمد.

دیدگاه‌ها