کد خبر : 1772061 | 12 مرداد 1400 ساعت 10:59 | 61.1K بازدید | 0 دیدگاه

از متن و حاشیه المپیک؛

اشتباهی که شیرینی مدال را چند برابر کرد

نام ترزا پورتلا، پاروزن اسپانیایی، ابتدا به اشتباه روی صفحه امتیازات ظاهر نشد تا این ورزشکار فکر کند که در بازی های المپیک توکیو مدالی نبرده است، اما در پایان مدال نقره را بر گردن آویخت.

 اشتباهی که شیرینی مدال را چند برابر کرد

به گزارش "ورزش سه"، ترزا پورتلا، پارو زن اسپانیایی که در المپیک توکیو 2020 در ششمین دوره بازی های المپیک خود شرکت کرده است، امروز مدال نقره را در فینال K1 200 به دست آورد، اما به دلیل اشتباهاتی که در ابتدا در تابلوی اعلان نتایج رخ داد،  پس از به گردن آویختن مدال خود بیش از حد خوشحال بود.

 

پورتلا با تاخیر مدال خود را بر گردن آویخت چرا که با وجودی که احساس می کرد که دوم شده است، اما در ابتدا با توجه به تابلوی نتایج فکر کرد که موفق نشده است. پورتلا گفت: "من فکر کردم آنها به من مدال نداده اند زیرا اسمم در صفحه تلویزیون ظاهر نشد. آنها اسم من را از روی سکو بیرون آورده بودند، اما بعد وقتی خودم را دوم دیدم... از شدت خوشحالی روحم به پرواز درآمد.


در ابتدای کار و استارت آخرین چیزی که به آن فکر کردم این بود که دخترم قبل از آمدن به اینجا به من گفت: "مامان امیدوارم برنده شوی ". و من برنده شده ام. احساس می کنم که جنگیده ام و مدام پافشاری کرده ام. با وجود اینکه در دوران ورزش حرفه ای خود نتایج خوب و بدی داشته ام، هرگز تسلیم نشدم. من همیشه سعی کرده ام پس از همه افت ها و شکست ها خود را بازیابی کنم. کسب مدال نقره در ششمین دوره حضورم در بازی های المپیک چیزی باورنکردنی است. "

دیدگاه‌ها