کد خبر : 1772077 | 12 مرداد 1400 ساعت 11:54 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

تبریزی به دنبال گلزنی پس از 4 ماه (عکس)

از اولین و آخرین گلی که مرتضی تبریزی برای گل گهر به ثمر رسانده، نزدیک به 4 ماه می گذرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات گل گهر برای دیدار حساس روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ادامه دارد و شاگردان امیر قلعه نویی در کمپ الیاف تهران، خود را برای تقابل سخت برابر استقلال آماده می کنند که در این میان، انگیزه های مهاجم سابق آبی پوشان برای گلزنی قابل توجه است.


مرتضی تبریزی که با رویاهای بزرگی از ذوب آهن جدا شد و به استقلال پیوست، هرگز نتوانست در جمع آبی های پایتخت درخشش لازم را داشته باشد و پس از اتمام قراردادش و در حالیکه دچار پارگی رباط صلیبی نیز شده بود، استقلال را ترک کرد و راهی سیرجان شد تا به ماجراجویی هایش در استان کرمان ادامه دهد. 

 

1630335


تبریزی پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی سخت و طولانی، به تیم امیر قلعه نویی پیوست تا زیر نظر او بتواند دوباره خودش را در سطح اول فوتبال ایران نشان دهد. اتفاقی که البته در نیم فصل دوم و از زمان حضور این مهاجم در سیرجان رخ نداده و تبریزی در 16 دیداری که برای گل گهر به میدان رفته، فقط یک گل برابر پیکان به ثمر رسانده است.


مهاجم سابق استقلال و ذوب آهن، حالا در آستانه دیدار حساس با تیم سابقش، انگیزه های زیادی برای گلزنی دارد. او که در 13 بازی گل گهر در ترکیب اصلی و اولیه حضور داشته، احتمال فراوان برابر استقلال نیز کار را از ابتدا آغاز می کند و شاهد رویارویی او با هم تیمی های سابقش خواهیم بود.

 

1630334


تبریزی تاکنون فقط یک گل برای گل گهر به ثمر رسانده که از آن زمان تاکنون، 115 روز می گذرد. او امید زیادی دارد تا به طلسم گل نزدن هایش برابر تیم سابقش پایان دهد. باید دید جدال تبریزی و استقلال در نهایت به سود کدامیک به پایان می رسد.

دیدگاه‌ها