کد خبر : 1772094 | 12 مرداد 1400 ساعت 13:44 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

فروشی نیست!

اینتر آخرین پیشنهاد چلسی برای لوکاکو را هم رد کرد

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده که اینتر پیشنهاد 100 میلیون یورویی به اضافه مارکوس آلونسو از چلسی را برای روملو لوکاکو را رد کرده، اما ماجرا هنوز تمام نشده است.

اینتر آخرین پیشنهاد چلسی برای لوکاکو را هم رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر پیشنهاد قابل توجه چلسی برای روملو لوکاکو را رد کرده است. جانلوکا دی مارتزیو، فابریزیو بیاسین و دیگر خبرنگاران اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده اند که ارزش این پیشنهاد فوق العاده 100 میلیون یورو به علاوه انتقال مارکوس آلونسو به اینتر بوده است!
 

اما این پیشنهاد آبی های لندن نیز رد شد، هر چند که ممکن است این پایان کار نباشد چرا که چلسی به حدودی رسیده است که اینتر آماده است در این مرحله از مهاجم بلژیکی خود دست بکشد.

 

1630359

 

مشکلات مالی نراتزوری بر همگان آشکار است، با این حال اینتر مصمم است درخشان ترین بازیکن خود را که در قهرمانی در سری آ و فتح اسکودتو کاملاً تعیین کننده بود، حفظ کند.

 

طبق ادعای لا ریپابلیکا و اسکای اسپورت ایتالیا، هنگامی که پیشنهاد چلسی به محدوده 130 میلیون یورو با احتساب پول نقد و ارزش بازیکن پیشنهادی می رسد، آن زمان است که اینتر واقعا دچار تزلزل و تردید می شود.

در این مرحله باشگاه درباره فروش لوکاکو مذاکره خواهد کرد و از ملی پوش بلژیکی می پرسد که می خواهد چه کار کند.

در حال حاضر لوکاکو به هیچ وجه قصد خروج از اینتر را ندارد، زیرا در بهترین فرم خود است و واقعا از فوتبال بازی کردن در ایتالیا با 24 گل در 36 بازی فصل گذشته سری آ لذت می برد.

 

1628065

 

لوکاکو قبلاً تجربه حضور در چلسی را داشته، اما آنها حمایت لازم را از او به عمل نیاوردند و مهاجم بلژیکی آن حمایتی که می خواست را در سن سیرو پیدا کرد.

 

اگر اینتر قرار باشد تابستان امسال یکی از مهاجمان خود را بفروشد، آن لائوتارو مارتینز خواهد بود چرا که قرارداد او تا ژوئن سال 2023 به پایان می رسد و مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی نیز با تمدید قرارداد موافقت نکرده است.

 

دیدگاه‌ها