کد خبر : 1772097 | 12 مرداد 1400 ساعت 14:04 | 73.8K بازدید | 7 دیدگاه

محمدرضا گرایی با اقتدار فینالیست شد

کاکوی کوچک، ستاره فرنگی ایران در توکیو

محمدرضا گرایی با اقتدار و نمایشی درخشان توانست به فینال کشتی فرنگی المپیک توکیو راه پیدا کند.

کاکوی کوچک، ستاره فرنگی ایران در توکیو

 

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه دیروز کشتی فرنگی ایران از هر زمان دیگری بیشتر امیدوار بود تا توسط کشتی گیر نسبتا باتجربه خود یعنی محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی حداقل یک فینالیست داشته باشد، این دو شاگرد محمد بنا به دیدار رده بندی رفتند و آخرین شانس برای داشتن فینالیست در کشتی فرنگی محمدرضا گرایی بود که امروز روی تشک رفت.


این فرنگی کار شیرازی و برادر کوچکتر محمدعلی گرایی که کاپیتان تیم ملی هم به حساب می آید، بعد از شکست رقیبی از کلمبیا و کنار زدن قهرمان جهان از آلمان، ظهر امروز در نیمه نهایی به مصاف راماز زوئیدزه از گرجستان رفت.


با اینکه در وقت اول داوران به گرایی اخطار دادند و یک امتیاز به حریف داده شد، در تایم دوم با اخطاری که فرنگی کار گرجستانی گرفت و در خاک نشست، همه چیز زیرورو شد. گرایی که قصد داشت روی حریف فنون خود را اجرا کند، با خطای زوئیدزه مواجه شد؛ خطایی که از نگاه داوران دور نماند.

 

 

1630364

 

1630365

 

1630367

 

1630368


اعتراض مربی گرجستان به تصمیم داور، یک امتیاز دیگر برای گرایی در پی داشت تا او 4 بر یک پیش بیفتد. در ادامه بازهم رقیب در خاک نشست و فرنگی کار ایرانی توانست او را به پل بزند و دو امتیاز دیگر دشت کند.


در یک دقیقه پایانی هم زوئیدزه هیچ خطری برای گرایی ایجاد نکرد و کشتی با اقتدار و با نتیجه 6 بر یک به سود محمدرضا گرایی پایان یافت تا او اولین فینالیست کشتی ایران در توکیو نام بگیرد.


محمدرضا گرایی که مدال نقره خودش را در وزن 67 کیلوگرم قطعی کرده، باید ظهر فردا برای کسب مدال طلا روی تشک برود.

دیدگاه‌ها