کد خبر : 1772099 | 12 مرداد 1400 ساعت 14:10 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار برادران افسانه ای در اسپانیا

روز سیاه اسطوره؛ خداحافظی بغض آلود پائو گَسول

پائو گسول و مارک گسول برادران ملی پوش بسکتبال اسپانیا با رقابت های ملی خداحافظی کردند.

روز سیاه اسطوره؛ خداحافظی بغض آلود پائو گَسول

به گزارش "ورزش سه""، پایان کار بسکتبال اسپانیا در المپیک توکیو در واقع پایان کار برادران گَسول در بازی های ملی نیز بود.

اسپانیا امروز در یک چهارم نهایی المپیک، 95-81 مغلوب آمریکا شد و نتوانست به نیمه نهایی برسد. ستاره این بازی برای اسپانیا ریکی روبیو بود که به تنهایی 38 امتیاز کسب کرد ولی پائو گسول که امید زیادی به او می رفت، درخشش چندانی نداشت.

 

 

1630372

 

 

در پایان بازی ابتدا مارک گسول ستاره لیکرز خبر از خداحافظی اش از بازی های ملی داد ولی گفت که در رده باشگاهی همچنان ادامه خواهد داد.

 

 

1630371

 

1630370

 

 

کمی بعد نوبت به پائو رسید تا در جریان یک مصاحبه، اعلام کناره گیری کند. ستاره 41 ساله بارسلونا به خبرنگاران گفت:« الان بهترین زمان برای خداحافظی با تیمی است که روزهای جذاب و فوق العاده ای را در آن داشتم. بهترین زمان برای سپردن این چالش به نسل جدیدی که انگیزه و توان بیشتری دارند. جوانانی که این فرصت را پیدا خواهند کرد تا از حضور در تیم ملی لذت برده و بر تجربیات شان افزوده شود.»

 

 

1630374

 

1630375

 

 

پائو که حاضر نشد در مورد خداحافظی قطعی اش از بسکتبال شفاف سازی کند، ادامه داد:« الان دوست دارم استراحت کنم و چند هفته ای با خانواده بگذرانم و سپس تصمیم گیری خواهم کرد. ممکن است در بارسلونا بمانم و ممکن است از بسکتبال خداحافظی کنم. شانس این را داشتم تا در تیم ملی اسپانیا روزهای باشکوهی را تجربه کنم ولی دیگر زمان کناره گیری است. امروز حذف شدیم ولی نباید ارزش و کار این بازیکنان را نادیده گرفت. همه دوست داریم در تمامی جام ها برنده شویم و مدال بگیریم ولی این غیرممکن است. آمریکا تیم بهتری بود و به شایستگی نیز برنده شد ولی نسل جدید اسپانیا می تواند در آینده افتخارآفرین شود.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها