کد خبر : 1772100 | 12 مرداد 1400 ساعت 17:20 | 48.3K بازدید | 6 دیدگاه

امرسون رویال:

آمده ام تا دنی آلوز جدید بارسلونا باشم

مدافع برزیلی جدید بارسلونا معتقد است می تواند بازی های درخشان دنی آلوز را تکرار کند.

آمده ام تا دنی آلوز جدید بارسلونا باشم

به گزارش "ورزش سه"، امرسون رویال مدافع راست برزیلی بارسلونا پس از دو سال حضور در بتیس بالاخره به شکل دائمی توسط بارسا خریداری شد. او دو سال پیش توسط بارسا و بتیس مشترکا خریداری شد و قرار بود دو فصل در باشگاه اندلسی بازی کند و آنقدر خوب بازی کرد تا بارسا در نهایت او را دائمی به خدمت گرفت.

 

 

1630376

 

 

دیروز امرسون به هواداران بارسا معرفی شد و در نشست خبری خود گفت:« بودن در بارسلونا افتخار بزرگی است و مثل یک رویاست. هر روز سخت تلاش کردم تا به پیراهن بارسا برسم و می خواهم از این فرصت بهترین استفاده را ببرم. من کارم را انجام خواهم داد و قطعا روزهای خوب و بدی در پیش خواهد بود ولی هرگز پا پی نمی کشم و تلاش می کنم به ترکیب اصلی برسم.»

 

 

1630378

 

 

امرسون ادامه داد:« قبل از من بازیکنانی مثل بلتی و دنی آلوز در سمت راست بارسا خوش درخشیده و تاریخ سازی کرده اند. من هم می خواهم جا پای این بازیکنان بگذارم. دنی آلوز الگوی من است و پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ محسوب می شود. به خاطر او بود که به بارسلونا پیوستم و دوست دارم آلوز جدید بارسا باشم.»

 

هم تیمی شدن با مسی:« مقابل لئو بازی کرده ام و می دانم که اگر روز خوبش باشد، مهار او غیرممکن خواهد بود. او بهترین بازیکن دنیاست. متاسفانه در فینال کوپا آمه ریکا به آرژانتین باختیم و قطعا ناراحتم ولی از یک جهت برای مسی خوشحال بودم که به حقش در بازی های ملی رسید.»

 

 

دیدگاه‌ها