کد خبر : 1772102 | 12 مرداد 1400 ساعت 17:45 | 66.2K بازدید | 10 دیدگاه

آب پاکی خوان لاپورتا روی پدیده ناراضی بارسا

ایلایش موریبا پدیده 18 ساله بارسا بر سر تمدید به توافق نرسیده و به نظر باشگاه با او قطع همکاری خواهد کرد.

آب پاکی خوان لاپورتا روی پدیده ناراضی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد ایلایش موریبا با بارسا تنها یک سال باقیمانده و ماه قبل پیشنهاد تمدیدی دریافت کرد که بیشتر باعث خشم وی شد. طبق ادعای مارکا، پیشنهاد ارائه شده به ایلایش در حد بازیکنان تیم جوانان بارسلوناست و او دستمزدی بسیار پایین تر از تصوراتش دریافت خواهد کرد. ایلایش پیشنهاد را بلافاصله رد کرده و عجیب اینکه باشگاه به وی پیشنهاد  جدیدی ارائه نکرده تا او به این نتیجه برسد که باشگاه قصد فروش وی را دارد. 

 

 

1621220

 

 

ایلایش ماه قبل اجازه تمرین با تیم اول را هم پیدا نکرد تا بیش از پیش از بارسلونا ناامید شود. نام او در فهرست بازیکنانی که اجازه حضور در تمرینات پیش فصل را دارند، دیده نمی شود.

اخیرا دو جلسه دیگر با ایجنت او برگزار شده ولی هیچ توافق حاصل نشد تا خوان لاپورتا رئیس بارسا از دست این بازیکن خشمگین شود.

 

 

 

El defensa brasileño Emerson Royal conversa con el presidente del club, Joan Laporta

 

 

لاپورتا در مراسم معارفه امرسون رویال و در مورد قضیه ایلایش موریبا گفت:« مورد او نباید هرگز در بارسا تکرار شود. درک می کنید که شرایط ایلایش به گونه ای نیست که قابل پذیرش باشد؛ چون خلاف سیاست های ما در مورد بازیکنان آکادمی است.

اگر ایلایش قصد تمدید ندارد، می داند که چه کاری باید انجام دهد. ما بازیکنانی که محصول لاماسیا هستند و در سال پایانی قراردادشان تمایلی برای تمدید ندارند را نمی خواهیم. او بازیکن خوبی است ولی این شرایط از نظر من مثبت نیست. امیدوارم در نهایت به توافق برسیم و بماند ولی این وضعیت قابل قبول نیست.»

 

دیدگاه‌ها