کد خبر : 1772106 | 12 مرداد 1400 ساعت 14:39 | 14.4K بازدید | 8 دیدگاه

مهمترین مساله در وضعیت کنونی حفظ بازیکنان است

پنجعلی: پرسپولیس فقط یک جام آسیایی کم دارد

بازیکن اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد در مقطع کنونی مهمترین مساله حفظ بازیکنان این تیم است تا موفقیت های سرخپوشان ادامه دار باشد.

پنجعلی: پرسپولیس فقط یک جام آسیایی کم دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی در مورد پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: ما از اول هم می‌دانستیم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارد چون به معنای واقعی کلمه تیم هستند. من واقعا به این تیم افتخار می کنم و تمام کارشناسان از آن دارند که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و واقعا این قهرمانی ها حقشان بوده.


او در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: تنها خواسته من این است تا جایی که می توانند بچه ها را حفظ کنند. به نظر من پرسپولیس استخوان‌بندی تیم ملی است. به نظر من حتی اگه مسئولین از کادر فنی پرسپولیس در تیم ملی استفاده کنند هم خیلی خوب است و باعث افتخار ماست که تیم ملی مان متشکل از افراد داخلی باشد. پرسپولیس واقعا بی نقص کار کرده و هر بازیکنش را که در نظر بگیرید مستحق این هستند که در تیم ملی بازی کنند.


پنجعلی در پاسخ به این سوال که به نظرش سید جلال حسینی با توجه به شرایط سنی اش فصل بعد هم می تواند به پرسپولیس کمک کند یا خیر گفت: این سوال را کادر فنی باید جواب بدهد و خود سید جلال وضعیت را سبک سنگین کند و ببیند توانایی اش را دارد یا خیر؟ چه ایرادی دارد او از تجربه بسیار بالایش استفاده کند فقط می‌ماند مسئله بدنی که خودش بهتر می‌داند در چه وضعیتی قرار دارد. سیدجلال سالم زندگی کرده است.


بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس باید به فکر جذب یک دروازه بان ذخیره هم باشد اظهار کرد: من معتقد هستم که پرسپولیس باید یک دروازه بان ایرانی دیگر بگیرد. نمی‌شود یک خارجی را با کلی هزینه روی نیمکت بگذاری و سالی یکی دو بار به او بازی بدهی. می توانیم از دروازه بان های تیم های پایه کمک بگیریم اگر نه که از لیگ خودمان استفاده کنیم. باید یک دروازه‌بان جوان بیاریم که بتواند از تجارب بقیه استفاده کند و کم کم در تیم جا بیفتد.


پیشکسوت سرخپوشان پایتخت در مورد شایعه مذاکره پرسپولیس با سجاد شهباززاده آقای گل لیگ بیستم نظرش را اینگونه بیان کرد: عالی است! کادر فنی ما از راس آن آقای گل محمدی بگیرید تا بقیه نشان داده شناخت شان روی بازیکن بسیار خوب است. حتی می توانم به جرئت بگویم بازی بعضی از بازیکنان را ندیده بودم و در پرسپولیس با آنها آشنا شدم و دیدم که چقدر عالی هستند چقدر با کیفیت کار می کنند ما یک تیم هم روی نیمکت در پرسپولیس داشتیم و این نشان دهنده انتخابات صحیح کادر فنی است. ما بازیکنی جذب نکردیم که جواب ندهد و نتوانیم از او استفاده کنیم هر بازیکنی که به زمین آمده جای بازیکن اصلی را پرکرده.


مدافع سابق پرسپولیس در مورد عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: واقعا عالی کار کردند. حسین کنعانی زادگان به تنهایی یک تیم است و در کنار او هر کس را که گذاشتند خوب کار کرد. در واقع  پرسپولیس یک شخص نیست یک تیم است. بعضی اوقات می‌بینید در زمان دفاع ۱۰ بازیکن پوشش می دادند هم کار دفاعی و هم تک‌تک مدافعان عالی بودند. بازیکنان کناری هم خوب بودند.


پنجعلی در پایان در مورد اینکه پرسپولیس با شرایطی که دارد می تواند بار دیگر به فینال آسیا صعود کند یا خیر افزود: سال قبل و دو سال قبلش پرسپولیس در آسیا بد آورد و این یک واقعیت است. گل های بدی خوردیم که نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم. من اول فصل هم گفتم این تیم باید به فکر قهرمانی در آسیا باشد این موضوع مستلزم این است که تیم به حاشیه نرود و تا جایی که می شود بازیکن از دست ندهیم. فقط یک جام آسیایی کم داریم که بچه ها قول دادند بگیرند و دیگر کلکسیون ما کامل می شود.

دیدگاه‌ها