کد خبر : 1772125 | 12 مرداد 1400 ساعت 15:56 | 18.5K بازدید | 4 دیدگاه

خوش خبر: سعید چنین حرف هایی نزده

تکذیب مصاحبه جنجالی معروف در رادیو

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران، تاکید کرد مصاحبه ای که از سعید معروف منتشر شده کذب محض است.

تکذیب مصاحبه جنجالی معروف در رادیو

به گزارش "ورزش سه"، گزاف نیست اگر بگوییم که والیبال ایران پر تنش ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد. تیم ملی رقابت‌های المپیک را با پیروزی بزرگ مقابل لهستان آغاز کرد و پس از آن ونزوئلا را هم شکست داد تا امیدها برای صعودمان به مرحله یک چهارم نهایی به بیشترین حد خود برسد.

اما شاگردان ولادیمیر آلکنو در سه بازی پیاپی مقابل تیم های کانادا، ایتالیا و ژاپن شکست های غیرمنتظره ای را تجربه کردند تا ایران به تلخ ترین شکل ممکن از رقابت های المپیک حذف شده باشد.

 

اما به نظر می‌رسد که سعید معروف در دیدار برابر ژاپن آخرین بازی خود را برای تیم ملی والیبال ایران انجام داد؛ موضوعی که امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی ساعاتی پیش آن را به نوعی تایید و اعلام کرد که تقریباً امیدی به بازگشت معروف به تیم ملی والیبال ندارد.

از طرف دیگر طی ساعات گذشته یکی از رسانه‌ها مدعی شد که کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه ای وزیر و علاقه اش به یک تیم خاص را دلیل ناکامی ما در المپیک دانسته است. در همین راستا با امیر خوش خبر تماسی برقرار کرده و از او در این باره سوال کردیم که وی در پاسخ به این موضوع گفت: "من چند دقیقه پیش با سعید معروف حرف زدم و او به شکل جدی این مصاحبه را تکذیب و اعلام کرد که با هیچ رسانه ای چنین صحبتی را مطرح نکرده است."

دیدگاه‌ها