کد خبر : 1772133 | 12 مرداد 1400 ساعت 16:41 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

زمان بازگشت تیم ملی والیبال مشخص شد

تیم ملی والیبال قبل از ظهر پنجشنبه وارد ایران خواهد شد.

زمان بازگشت تیم ملی والیبال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل یکی از شانس های مدال طلا در المپیک یعنی لهستان بسیاری از والیبال دوستان ایرانی حتی به تحقق وعده فدراسیون یعنی کسب مدال در توکیو امیدوار شدند؛ با این حال شاگردان ولادیمیر آلکنو در ادامه مسابقات عملکرد ناامید کننده ای داشته و از راهیابی به مرحله حذفی بازماندند.

 

در واقع تیم ملی والیبال ایران بعد از برد برابر لهستان و ونزوئلا یک شکست غیرمنتظره و ناامیدکننده را مقابل کانادا تجربه کرد. تیم ولادیمیر آلکنو در ادامه مقابل ایتالیا و سپس ژاپن نیز شکست خورد تا تنها با کسب دو برد در رتبه پنجم گروه قرار بگیرد و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک توکیو باز بماند.

 

بعد از پایان کار والیبال ایران در المپیک حالا قرار است اعضای تیم فردا توکیو را به مقصد ایران ترک کنند. همچنین بر اساس اعلام امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال، آن ها حدود ساعت 11 پنج شنبه وارد ایران خواهند شد. این در حالی است که سعید معروف با تیم به ایران نخواهد آمد و به آمریکا سفر می کند. همچنین به نظر می‌رسد که ولادیمیر آلکنو نیز بعد از پایان قرارداد خود دیگر به ایران نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها