کد خبر : 1772146 | 12 مرداد 1400 ساعت 17:31 | 52K بازدید | 17 دیدگاه

نگران داوری بازی فردا هستیم؛

مجیدی: بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی با گل‌گهر از نگرانی بابت داوری صحبت کرد.

مجیدی: بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل گل‌گهر در ابتدا گفت: بازی فردا بری هردوتیم بسیار حساس است و نیمه نهایی جام حذفی است و با دو پیروزی یک تیم می‌تواند به یک جام دست پیدا کند. مسلما من در این چند روز با بازیکنان تیمم صحبت کردم و آن‌ها را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کرده‌ام. امیدوارم بتوانیم در بازی فردا موفق بشویم و به فینال راه پیدا کنیم.

 

مجیدی در خصوص تجربه شکست دادن گل‌گهر در سه‌ بازی عنوان کرد: فکر می‌کنم دوبار مربوط به فصل قبل بوده است و ما در بازی قبلی مقابل گل گهر توانستیم پیروز شویم. ما در هر سه بازی که پیروز شدیم تیم برتر بودیم و فکر می‌کنم یک نوع عشق و صداقت مربی‌گری در آن بوده که  توانستیم پیروز شویم.

 

مجیدی در خصوص صحبت‌های امیر قلعه نویی در کنفرانس قبل بازی مبنی بر اینکه او گفته که ظلم های زیادی در این فصل از نظر داوری به گل‌گهر شده با تعجب پرسید: مطمئن هستید این حرف را گفته؟! چون ما آنالیزی که از بازی آن‌ها می‌کردیم مخصوصا صحنه پنالتی با سایپا و با آلومینیوم و بازی قبلی‌شان با نساجی این طور نبوده و دقیقا دغدغه ما هم همین است. حالا نمی‌خواستم صحبتی را انجام دهم ولی باید بگویم من هم به شدت نگران داوری فردا هستم و صحنه پنالتی‌ای که برای گل گهر در بازی نساجی گرفتند در بازی فردا تکرار نشود.

 

او در خصوص اینکه آیا قول برای قهرمانی می‌دهد یا خیر، گفت: قولی که می‌دهم این است که من و بازیکنانم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و من فکر می‌کنم شایسته این هستیم که قهرمان شویم. تیم‌مان در این ده هفته که بازی کرده بسیار خوب و فوق العاده بوده و از بازیکنانم راضی هستم. شرایط تمرین‌مان هم بسیار عالی است و استحقاق این را داریم که قهرمان جام حذفی شویم.

 

مجیدی در مورد وضعیت آینده قایدی و شیخ دیاباته گفت: در مورد آقای دیاباته هنوز تصمیم نگرفتیم چراکه هنوز با ما قرارداد دارند ولی من تنها خواهشی که از مدیریت باشگاه دارم این است که این تیم حفظ شود. من مطمئنم اگر این تیم حفظ شود و تمام بازیکنانی که الان در اختیار دارم باشند استقلال به طور حتم برای فصل بعد مدعی اصلی قهرمانی است. در مورد آقای قایدی هم هنوز تصمیمی گرفته نشده و اگر بتوانیم جایگزینی خوب به جای آقای قایدی پیدا کنیم اجازه می‌دهیم ایشان ترانسفر شود. در غیر این صورت موافق خروج او از باشگاه نیستیم.

 

او در پاسخ به سوالی که در آن عنوان شد در جریان بازی با گل گهر با فراز کمالوند در ارتباط خواهد بود، گفت: من آقای کمالوند را وقتی از بازی های آسیا برگشتیم و در فرودگاه از ایشان خداحافظی کردم تا الان یک بار دیدم‌شان و آن هم بازی با سایپا بوده و هیچ تماسی هم با ایشان نداشتیم حالا این صحبت‌ها را از کجا می‌آورند من نمی‌دانم.

 

مجیدی در پایان در خصوص پیش بینی از این بازی گفت: برداشت من این است که بازی در نود دقیقه تمام می‌شود.

دیدگاه‌ها