کد خبر : 1772152 | 12 مرداد 1400 ساعت 18:07 | 43.6K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی 1-0 لاروخا بر ژاپن میزبان

فوتبال المپیک؛ اسپانیا در فینال با سوپرگل آسنسیو

تیم اسپانیا با سوپرگل دقیقه 115 مارکو آسنسیو حریف برزیل در فینال فوتبال المپیک شد.

فوتبال المپیک؛ اسپانیا در فینال با سوپرگل آسنسیو

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی نیمه نهایی رقابت‌های المپیک ژاپن میزبان و اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً مسابقه دو تیم با نتیجه 1-0 به سود لاروخا به اتمام رسید.  اسپانیا در یک چهارم نهایی توانسته بود بر ساحل عاج پیروز شود و ژاپن هم نیوزلند را مغلوب کرده بود.

 

 

1630496

 

 

نیمه اول متعادل آغاز شد اما با این حال اسپانیا نسبت به ژاپن برتری نسبی داشت. با این وجود هیچ یک از دو تیم نتوانستند دروازه های یکدیگر را باز کنند تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود. 

در اوایل نیمه دوم مسابقه یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه ژاپن رخ داد اما بعد از مراجعه داور به VAR مشخص شد که هیچ خطایی روی مهاجم اسپانیا صورت نگرفته و به همین دلیل بازی ادامه پیدا کرد. 

در ادامه نیمه دوم نیز دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه ‌ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که البته هیچکدام از آنها نتیجه نداد تا همچون دیگر با مسابقه نیمه نهایی این بازی نیز به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

 

 

1630495

 

 

اسپانیا وقت اضافه اول را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 100 روی پاس خسوس وایخو و با ضربه پای راست رافا میر گلزنی کند اما این شوت راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

 

1630494

 

1630497

 

 

بازی به دقیقه 115 رسیده بود که مارکو آسنسیو ستاره رئال که از دقیقه 83 جانشین پدری شده بود، با یکی از همان شوت های منحصر به فرد خود و از درون محوطه جریمه توپ را به کنج دروازه ژاپن فرستاد تا با همین گل زیبا اسپانیا راهی فینال شود و ژاپن با بدشانسی بازنده لقب بگیرد. میزبان در وقت اضافه دوم تیم بهتر میدان بود.

بازی نهایی بین اسپانیا و برزیل برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها