کد خبر : 1772169 | 12 مرداد 1400 ساعت 20:06 | 72K بازدید | 5 دیدگاه

لیونل مسی و تجدید دیدار با رفیق قدیمی (عکس)

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا تعطیلات خود را با لوییس سوارز سپری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی رابطه بسیار خوبی با لوییس سوارز دارد و حتی کاپیتان 4 ساله بارسلونا فصل گذشته رسما نارضایتی خود از جدایی این بازیکن و انتقال او به اتلتیکومادرید را ابراز کرد. لیونل مسی و لوییس سوارز در دوران حضور مشترک در بارسلونا زوجی فوق العاده را ساخته و بارها موفق به گلزنی برای این تیم شده بودند. اما جدایی سوارز از بارسلونا نیز باعث کم شدن رابطه او با لیونل مسی نشده و این دو نفر از هر فرصتی برای ملاقات با یکدیگر استفاده می کنند.

 

مسی و سوارز که به علت حضور در رقابت های کوپا امه ریکا تا تاریخ 11 ژوئن هنوز در تعطیلات هستند، هر دو امروز تصویری مشترک را در اینستاگرام خود قرار داده اند و البته سوارز در کپشن از کلمه "رفقا" نیز استفاده کرده است. اخبار حاکی از آن است که خانواده سوارز در این سفر مهمان لیونل مسی هستند و کاپیتان فعلی بارسلونا یک کشتی مجلل با مبلغ هفته ای 77 هزار پوند برای میزبانی از هم بازی سابق خود اجاره کرده است.

 

این در شرایطی است که هنوز تکلیف تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به طور رسمی معلوم نشده و اخبار حاکی از عدم تمایل او به بازگشت به تمرینات بارسلونا تا حل مشکلات حقوقی این باشگاه با لالیگا و امکان ثبت برگه تمدید قرارداد است.

 

1630521

دیدگاه‌ها