کد خبر : 1772177 | 12 مرداد 1400 ساعت 20:43 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد فابینیو با لیورپول تمدید شد (عکس)

فابینیو، مدافع- هافبک برزیلی مرسی سایدی ها قرارداد خود را تا سال 2026 با لیورپول تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فابینیو که در تابستان 2018 از موناکو به لیورپول پیوست، در این مدت قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپرجام، جام باشگاه های جهان و لیگ برتر را با لباس مرسی سایدی ها جشن گرفته است. فابینیوی 27 ساله در فصل اول اول خود در لیورپول 122 بازی برای این تیم انجام داد و حالا او تا سال 2026 در استادیوم آنفیلد ماندگار خواهد شد.

 

فابینیو بعد از تمدید قرارداد گفت: "خوشحالم که قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کردم. از ابتدای مذاکرات من واقعا به توافق خوش بین بودم، زیرا ماندن در این باشگاه چیزی بود که من می خواستم. حالا این قرارداد رسمی شده و من واقعا خوشحالم. من از شرایط این سه فصل اخیر رضایت داشته و از کار کردن با سرمربی، کادر فنی و همچنین بازیکنان لیورپول چیزهای زیادی آموختم.

 

من می خواهم بهترین عملکردم را برای تیم ارائه دهم. من می خواهم نقش مهمی در این تیم داشته و نه فقط به عنوان یک بازیکن بلکه، بلکه به عنوان یک رهبر نقش آفرینی کنم. ما می دانیم که با این بازیکنان می توانیم در همه رقابت ها به مراحل پایانی برسیم. در سال گذشته ما هیچ جامی کسب نکردیم، بنابراین فکر می کنم همه تشنه کسب جام های بیشتر و خوشحال کردن هواداران هستند. امیدوارم ما این فصل این کار را انجام دهیم."

 

1630547

دیدگاه‌ها