کد خبر : 1772179 | 12 مرداد 1400 ساعت 20:50 | 22.4K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره ازبک و توضیح درباره دلیل انتخاب رم

الدر شامورودوف، ستاره ازبکستانی، می‌گوید که رم را با شناخت قبلی به عنوان تیم جدید خود را انتخاب کرده است.

ستاره ازبک و توضیح درباره دلیل انتخاب رم

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله بعد از اینکه ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید رم انتخاب شد شایعات زیادی در رابطه با علاقه این سرمربی پرتغالی برای تقویت خط حمله تیمش مطرح شد؛ در ابتدا اخباری پیرامون مذاکره رم باسردار آزمون وجود داشت اما این انتقال نهایی نشد تا باشگاه ایتالیایی به سراغ جذب الدور شامورادوف برود و این ستاره ازبک را به خدمت بگیرد.

 

شامورادوف حالا از پیوستن به باشگاه رم ابراز خوشحالی کرده و می‌گوید: "من قطعاً هیجان زده هستم.  این یک گام بزرگ برای من است و سعی می کنم بازی خود را به نمایش بگذارم و هواداران را خوشحال کنم. فاکتورهای زیادی وجود داشت تا رم را انتخاب کنم. من دیدم که هواداران چگونه از تیم حمایت می‌کنند و اینکه شرایط بازی ها چگونه است. من خیلی از بازی های رم را تماشا کردم بنابراین چیزهایی در مورد این باشگاه می دانستم."

 

 

1630552

 

 

مهاجم ازبک در ادامه گفت: "همه چیز سریع پیش رفت. باشگاه رم خیلی مشتاق بود این قرارداد امضا شود و آنها این کار را در اسرع وقت انجام دادند. من همیشه سعی می کنم اهداف بلندپروازانه را برای خودم در نظر بگیرم. البته می خواهم قبل از هر چیز به تیم برای کسب جام ها کمک کرده و بتوانم خودم هم بر چالش‌هایم غلبه کنم. من هر کاری که بتوانم در این زمینه انجام خواهم داد و به دنبال این هستم که پیشرفت کنم."

دیدگاه‌ها