کد خبر : 1772185 | 12 مرداد 1400 ساعت 21:06 | 55K بازدید | 4 دیدگاه

شروع بدبیاری؛ ستاره آلمانی رئال مادرید مصدوم شد

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید چند هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

شروع بدبیاری؛ ستاره آلمانی رئال مادرید مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، بی تردید یکی از عوامل اصلی نتیجه نگرفتن رئال مادرید در فصل گذشته آسیب دیدگی مکرر ستاره های این تیم در در طول سال بود و به نظر می رسد این روند در فصل جدید هم استمرار پیدا کرده است. نشریه مارکا مدعی شد تونی کروس دچار مصدومیت از ناحیه استخوان پوبیس شده و احتمال دارد بین چهار تا شش هفته قادر به همراهی رئال مادرید نباشد. تونی کروس که پس از رقابت های یورو و سپری کردن تعطیلات در 23 ژوئن راهی والدبباس شده بود، خیلی زود تمرینات را ترک کرده است.

 

1561004

 

البته باشگاه هنوز اظهارنظری رسمی در این رابطه نداشته، اما معمولا بازیکنان نمی توانند به سرعت این مشکل را پشت سر گذاشته و دوباره در ترکیب قرار گیرند. بدین ترتیب تونی کروس قطعا بازی های ابتدای فصل رئال مادرید در لالیگا را از دست خواهد داد و البته احتمالا به زودی مدت زمان دوری این بازیکن از میادین به صورت رسمی مشخص می شود. حتی نشریه آ.اس خبر از احتمال غیبت شش تا هشت هفته ای این بازیکن داده است.

 

تونی کروس که اخیرا برای حضوری مستمر در ترکیب رئال مادرید از رده ملی نیز خداحافظی کرده بود، در هفت سال اخیر اغلب در ترکیب ثابت این تیم حضور داشته و غیبت او از همان ابتدا شرایط را برای کارلو آنچلوتی دشوار خواهد ساخت. رئال مادرید 12 روز دیگر در اولین بازی فصل خود در لالیگا به مصاف آلاوس خواهد رفت و غیبت تونی کروس در این دیدار قطعی است.

دیدگاه‌ها