کد خبر : 1772186 | 12 مرداد 1400 ساعت 21:22 | 30.7K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: مجبوریم یک هافبک جدید بخریم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی فاش کرد که ممکن است آنها در هفته های آینده یک هافبک جدید جذب کنند.

توخل: مجبوریم یک هافبک جدید بخریم

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر جورجینیو، انگولو کانته و متئو کواچیچ احتمالا سه هافبک ثابت آبی های لندن برای فصل بعد هستند. اما توماس توخل، سرمربی موفق این تیم مدعی شد با توجه به احتمال مصدومیت و البته خستگی این بازیکنان در صورت استفاده مکرر، باشگاه چلسی قصد دارد در پنجره تابستانی برای خرید یک هافبک جدید اقدام کند.

 

توماس توخل به وب سایت باشگاه چلسی گفت: "فضا حداقل برای یک بازیکن وجود دارد، زیرا بیلی گیلمور اخیرا چلسی را ترک کرده است. البته این تصمیم که برای پیشرفت شخصی بیلی خوب بود، زیرا او باید در خط میانی با انگولو کانته، متئو کواچیچ و جورجینیو برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت مبارزه می کرد.

 

1599239

 

بیلی گیلمور در مقابل خود بهترین هافبک های جهان را می دید. عملکرد او در فصل گذشته بسیار مفید، بود اما حالا این بازیکن او صورت قرضی جدا شده و در تیم جدیدش نووریچ سیتی فرصت بیشتری برای بازی کردن خواهد داشت. تصمیم خوب و بسیار مهمی بود، اما حالا ما بیشتر حواس خود را جمع کنیم.

 

در این شرایط متئو کوواچیچ در دیدار مقابل آرسنال در میدان حضور داشت، اما انگولو کانته فقط 30 دقیقه بازی کرد و جورجینیو نیز به زودی وارد ترکیب می شود. بنابراین ما باید مراقب باشیم که بیش از حد از هافبک های خود استفاده نکنیم. ما همچنین آماده مصدومیت های احتمالی نیز باشیم و به همین دلیل ما هنوز در حال جستجوی یک هافبک جدید هستیم."

دیدگاه‌ها