کد خبر : 1772194 | 12 مرداد 1400 ساعت 22:46 | 86K بازدید | 2 دیدگاه

به منچسترسیتی نرو، خراب می شوی! (عکس)

هواداران آستون ویلا از جک گریلیش، ستاره انگلیسی این تیم خواستند پیشنهاد منچسترسیتی را رد کند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان جک گریلیش در ترکیب آستون ویلا در فصل گذشته لیگ برتر و همچنین تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2020 باعث شده این هافبک خلاق تبدیل به هدف اول منچسترسیتی در فصل تابستان امسال در کنار هری کین بشود. گرچه ویلا رقم هنگفت 100 میلیون پوند را برای فروش جک گریلیش درخواست کرده، اما به نظر می رسد مدیران باشگاه متمول منچسترسیتی حتی مشکلی با پرداخت این رقم نیز ندارند.

 

اما به نظر می رسد هواداران آستون ویلا تمایلی به رخ دادن این انتقال نداشته و خواسته خود را مستقیما به گوش خود جک گریلیش رسانده اند. امروز و در حاشیه تمرینات پیش فصل ویلا بود که این بازیکن برای عکس گرفتن و امضا دادن در کنار هواداران حاضر شد.

 

جالب اینجاست چند هوادار آستون ویلا مدعی شدند منچسترسیتی باشگاهی کوچک بوده که فقط یک دهه است به صف مدعیان اضافه شده و جک گریلیش با انتقال به این باشگاه دچار افت خواهد شد. باید دید آیا جک گریلیش به خواسته هواداران ویلا گوش می دهد یا اینکه به زودی راهی منچسترسیتی خواهد شد.

 

یکی از هواداران خطاب به جک گریلیش می گوید: "می دانی که چقدر عاشق تو هستیم. می خواهی راهی باشگاهی شوی که فقط 10 سال است تشکیل شده است؟ سیتی باشگاهی کوچک است و آنها تو را خراب خواهند کرد."

 

1630571

 

1630572

دیدگاه‌ها