کد خبر : 1772196 | 12 مرداد 1400 ساعت 23:05 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف اریکسن- اینتر روشن می شود؟

به نظر می رسد کریستین اریکسن به میلان بازگشته و با پپ ماروتا، مدیر باشگاه اینتر نیز ملاقات کرده است.

تکلیف اریکسن- اینتر روشن می شود؟

به گزارش "ورذزش سه"، آینده ورزشی کریستین اریکسن به دلیل سکته قلبی در بازی اول دانمارک در یورو 2020 مقابل فنلاند در تاریخ 12 ژوئن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. برای دقایقی حتی تصور می شد این هافبک خلاق جان خود را از دست داده، اما در نهایت حضور به موقع پزشکان و انتقال اریکسن به بیمارستان باعث شد او از این حادثه دشوار جان سالم به در برده و به زندگی خود ادامه دهد.

 

1626004

 

شبکه اسکای اسپورتس امروز در گزارشی مدعی شد کریستین اریکسن امروز به میلان سفر کرده و قبل از انجام معاینات پزشکی جدید، با پپ مارروتا، مدیر باشگاه نیز ملاقات و در مورد آینده و احتمال جدایی از اینتر یا ماندن در این باشگاه صحبت کرده است. در قلب اریکسن دستگاه دفیبریلاتور قرار داده شده و طبق قوانین فوتبال ایتالیا، تا زمانی که این دستگاه برداشته نشود او دیگر نمی تواند در سری آ بازی کند. اریکسن در روزهای آینده تحت معاینات پزشکی بیشتری قرار می گیرد تا امکان برداشتن این دستگاه و بازگشت او به ترکیب نراتزوری برای فصل بعد بررسی شود.

 

اخیرا اینتر از باشگاه رقیب همشهری خود هاکان چالهان اوغلو را به عنوان بازیکن آزاد و به عنوان جایگزین احتمالی ستاره دانمارکی خود به خدمت گرفت است. اریکسن که در ژانویه 2020 با انتقال 20 میلیون یورویی از تاتنهام به اینتر پیوست، در این مدت در 60 بازی هشت گل زده و سه پاس گل نیز ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها