کد خبر : 1772241 | 13 مرداد 1400 ساعت 10:54 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره در جریان بازی بر سر کاوه رضایی

در حالی که در خبرها صحبت از حضور کاوه رضایی در این ابتدایی علیرضا جهانبخش در لیگ برتر فوتبال هلند یعنی نایمخن است سایت Walfoot بلژیک خبر دیگری در این باره منتشر کرد.

مذاکره در جریان بازی بر سر کاوه رضایی 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم لیگ برتر بلژیک تیم بروژ که یک فصل دیگر با کاوه رضایی قرارداد دارد در خانه در برابر تیم لوون به تساوی یک بر یک دست یافت. ظاهرا در جریان این بازی و در جایگاه ویژه صحبت هایی بین مدیران دو تیم بر سر انتقال کاوه رضایی انجام شد و طرفین به توافق نهایی دست پیدا کردند. به خصوص که در دو هفته اخیر مشخص شد تیم لوون در خط حمله با مشکل از دست دادن موقعیت ها همراه است. این تیم در هفته نخست بازی ها هم در برابر تیم وارخم به تساوی یک بر یک دست یافت در حالی که موقعیت ها خوبی برای گلزنی داشت. 

 

کاوه رضایی که در دو فصل اخیر به صورت قرضی برای تیم شارلروا بازی کرده بود نتوانست به حضور خود دراین تیم ادامه دهد به این بهانه که باشگاه شارلروا نتوانست رضایت باشگاه بروژ را برای نقل و انتقال نهایی این بازیکن جذب کند. بروژ یک فصل دیگر با کاوه رضایی قرارداد دارد اما به دلیل ترافیک بازیکن در خط حمله نمی تواند از او بهره ببرد  به دنبال انتقال دائمی این بازیکن است. آنطور که گفته می شود پیشنهاد مالی تیم بروژ برای فروش کاوه رضایی با موافقت باشگاه لوون مواجه شده است و به نظر می رسد تمایل کاوه رضایی هم به ادامه حضور در فوتبال بلژیک باشد تا به نایمخن برود. به این خاطر که به فضای بازی در لیگ برتر بلژیک عادت کرده است. 

 

شهر لون یا لوون مرکز ایالت برابانت فلاندری در کشور بلژیک است. این شهر در فاصله ۲۶ کیلومتری شرقی پایتخت بلژیک شهر بروکسل قرار دارد. این شهر از تاریخی‌ترین شهرهای بلژیک است.در صورتی که کاوه رضایی به تیم این شهر ملحق شود لوون سومین تیم بلژیکی است که کاوه رضایی برای آن بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها