کد خبر : 1772260 | 13 مرداد 1400 ساعت 12:01 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع عربستانی به رقیب تراکتور پیوست

تیم فوتبال النصر در ادامه حضور فعال خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی، محمد الفتیل مدافع تیم فوتبال الاهلی را به خدمت گرفت.

مدافع عربستانی به رقیب تراکتور پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر که در بازار نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشته است، موفق شد محمد الفتیل مدافع فصل گذشته الاهلی را به خدمت بگیرد. این بازیکن که کار خود را از رده های پایه الاهلی آغاز کرد، در تمامی سالهای فوتبالی خود عضو این باشگاه بود تا در نهایت و پس از پایان قراردادش، به النصر پیوست.


این بازیکن که در هر 4 بازی تیم ملی عربستان در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 در ترکیب اصلی کشورش به میدان رفت، پس از حضور هروه رنار بر روی نیمکت سعودی ها، به کار گرفته نشد ولی همواره یکی از گزینه های حضور در تیم ملی کشورش بوده است.


النصر شب گذشته با رونمایی رسمی، از جذب این بازیکن خبر داد. او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد با عقد قراردادی یک ساله به این تیم عربستانی پیوست تا به احتمال فراوان در کنار عبدالله مادو و فونس موری مدافع فصل گذشته ویارئال که به تازگی به النصر پیوسته، ترکیب خط دفاعی این تیم را تشکیل دهند.

 

1630711

 

1630712

 

1630713


محمد الفتیل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امسال، در ترکیب اصلی الاهلی حضور داشت و در جریان شکست 5 بر 2 برابر استقلال به مدت 70 دقیقه و در بازی برگشت که با تساوی بدون گل به پایان رسید، 90 دقیقه برابر شاگردان مجیدی به میدان رفت.


النصر پیش از این موفق شده بود که اندرسون تالیسکا، وینسنت ابوبکر و رامیرو فونس موری را به خدمت بگیرد و حالا محمد الفتیل به چهارمین خرید تابستانی آنها تبدیل می شود. این تیم عربستانی، حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیداری که 23 شهریور در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می شود.

دیدگاه‌ها