کد خبر : 1772261 | 13 مرداد 1400 ساعت 12:09 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی پورموسوی از صنعت نفت کلید خورد

شواهد نشان می دهد سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از این تیم جدا خواهد شد.

جدایی پورموسوی از صنعت نفت کلید خورد

به گزارش "ورزش سه"، او که فصل گذشته و در میانه های راه پیش از فراز کمالوند با پیشنهاد باشگاه سایپا مواجه شده بود در صنعت نفت ماند و گفت که نمی خواهد دراین شرایط سخت صنعت نفت را رها کند و رفیق نیمه راه باشد اما به نظر می رسد با مشکلاتی که فصل گذشته در صنعت نفت با آن دست به گریبان بوده برنامه ای برای ادامه حضور در آبادان ندارد و باید جدایی او را از این تیم قطعی بدانیم.

 

البته نه اینکه باشگاه صنعت نفت قصد بد عهدی در قبال بازیکنان و عدم اجرای خواسته های سرمربی را داشته باشد اما بر اساس مصوبه مجلس وزارت نفت حق هزینه برای تیم های نفتی در لیگ برتر را ندارد و همین موضوع بود که در نهایت منجر به نابودی تیم نفت تهران شد و امروز هم علاوه بر صنعت نفت آبادان تیم های پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان هم با چالش تامین هزینه ها روبرو هستند. هزینه هایی که از سوی وزارت نفت برای کمک به تیم های نفتی در نظر گرفته می شود مستقیم به خاطر منع قانونی به حساب تیم های نفتی واریز نمی شود و و در قالب های دیگر ابتدا به حساب اداره کل ورزش و جوانان می نشیند و بعد به حساب باشگاه ها می آید که زمان بر بودن این مسئله به تیم های نفتی آسیب می زند و از سویی در خیلی از موارد میزان کمک ها کافی نیست و با وجود تلاش های صورت گرفته هنوز این باشگاه ها نتوانستند به زیر پوشش شرکت های خصوصی که با وزارت نفت همکاری می کنند، بروند.

 

صنعت نفت فصل گذشته نتوانست به موقع دستمزد بازیکنان را پرداخت کند و در نهایت با پرداخت 65 درصد از دستمزدها فصل را به پایان برد. از سویی نتوانست در تعطیلات زمستانی با تعیین بودجه خاص به تیم در زمینه نقل و انتقالات کمک کند. به نظر می رسد این مشکلات در فصل آتی هم پیش روی نفتی ها خواهد بود به طوریکه هم اکنون بیشتر بازیکنان صنعت نفت در تلاش برای جدایی هستند چرا که نه دستمزدهای باقی مانده آنها پرداخت شده و نه تلاشی برای تمدید قراردادها صورت گرفته است. بر همین اساس باید در انتظار جدایی سیروس پورموسوی از صنعت نفت باشیم همان طور که به نظر می رسد جدایی محمود فکری هم از نفت مسجد سیلمان اتفاق محتملی است.

دیدگاه‌ها