کد خبر : 1772262 | 13 مرداد 1400 ساعت 12:14 | 16.4K بازدید | 5 دیدگاه

هواداران به شایعات و گمانه زنی ها توجه نکنند

کمالوند: اخباری بهترین گلر ایران است و می‌ماند

سرمربی تیم تراکتور می گوید با دستیار خارجی مد نظرش طی روزهای آینده به توافق خواهند رسید.

کمالوند: اخباری بهترین گلر ایران است و می‌ماند

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شایعاتی که پیرامون جدایی برخی ستاره های تراکتور و به خصوص محمدرضا اخباری مطرح شده، بیان کرد: ما تحت هیچ شرایطی نمی خواهیم بازیکنان کنونی خود را از دست بدهیم. به خصوص محمدرضا اخباری که از نظر من او بهترین دروازه بان حال حاضر فوتبال ایران است. با توجه به اینکه بازی های آسیایی را هم پیش رو داریم و می خواهیم پرقدرت در این رقابت ها شرکت کنیم، با اخباری توافق می کنیم و ادامه حضورش در تراکتور قطعی است.


وی درباره جذب بازیکنان جدید برای تراکتور گفت: ما برخی بازیکنان داخلی را مد نظر داریم و برای جذب آنها وارد مذاکره شده ایم. از هواداران می خواهم به شایعات و گمانه زنی های انجام شده در برخی رسانه ها توجه نکنند. با هر بازیکنی به توافق نهایی برسیم و منجر به عقد قرارداد شود، از طریق سایت رسمی باشگاه اطلاع رسانی می کنیم. برخی افراد دنبال بازارگرمی هستند و نام تراکتور را وسط می آورند. بازهم تکرار می کنم که هواداران به شایعات توجه نکنند و اجازه بدهند با آرامش کامل در بحث جذب بازیکن اقدام کنیم.


سرمربی تراکتور درباره موضوع دستیار خارجی خودش گفت: در حال مذاکره با یک مربی خوب و توانمند خارجی هستیم و به زودی به توافق نهایی می رسیم و ایشان به ایران سفر می کنند.


کمالوند در پایان افزود: هواداران تراکتور همواره نشان دادند مردمان فهیمی هستند و از آنها می خواهم با دوری از فضای حاشیه ای آرامش را به کادر مدیریتی و کادرفنی تزریق کنند تا انشاالله بتوانیم به آنچه دنبالش هستیم برسیم و روزهای خوبی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها