کد خبر : 1772283 | 13 مرداد 1400 ساعت 13:27 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

با امضای قرارداد در منچستر؛

انتقال جک گریلیش به سیتی امروز نهایی می‌شود

دیلی میل گزارش کرده است که جک گریلیش امروز انتقال 120 میلیون یورویی خود از استون ویلا به منچستر سیتی را نهایی خواهد کرد.

انتقال جک گریلیش به سیتی امروز نهایی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش امروز انتقال 120 میلیون یورویی خود به منچسترسیتی را تکمیل می کند.

کاپیتان استون ویلا قرار است امروز در منچستر قرارداد خود را امضا کرده و این انتقال رکوردشکن در لیگ برتر انگلیس را نهایی کند.

اسپورت میل در ماه مارس فاش کرد که سیتی برای جذب هافبک هیجان انگیز استون ویلا باز بیشترین شانس برخوردار است و آنها همچنان پیگیر جذب گریلیش هستند و مذاکرات خود را در مورد توافق بر سر رقم پیشنهادی هفته گذشته آغاز کرده و جمعه گذشته قرارداد 120 میلیون یورویی را برای این بازیکن به استون ویلا پیشنهاد کردند.

 

1630761

 

جذب گریلیش گام بزرگی از سوی قهرمانان لیگ برتر است چرا که پپ گواردیولا به دنبال حفظ عنوان قهرمانی داخلی و جلو رفتن در چمپیونزلیگ و قهرمانی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا است.

گریلیش روز دوشنبه پس از پایان تعطیلات خود به تمرینات استون ویلا بازگشت. هافبک ملی پوش استون ویلا تلاش کرد تا در رابطه با باشگاه دوران نوجوانی خود حرفه ای رفتار کند. او با یوهان لانگه، مدیر ورزشی ویلا، گفتگو کرد و تصمیمش برای قدم بعدی خود در مسیر حرفه ایش را  مشخص کرد.

 

ویلا نیز می خواهد تیمی مناسب برای رقابت با شش تیم بزرگ لیگ برتر بسازد و خرید لئون بیلی، وینگر بایر لورکوزن، را با مبلغ 36 میلیون یورو به پایان رسانده است. آنها همچنین می خواهند جیمز وارد پروس از ساوتهمپتون، تامی آبراهام از چلسی، تاد کانتول از نورویچ سیتی و اکسل توانزبه مدافع منچستریونایتد را به این تیم اضافه کنند.

 

1630043

 

این تلاش ها برای بازسازی تیم نمی تواند برخی از هواداران ویلا را که به خاطر از دست دادن ستاره خود به شدت ناراحت هستند، راضی کند، اما باشگاه همچنان به برنامه های خود برای آینده اطمینان دارد.

 

گریلیش اکنون این شانس را دارد که در چمپیونزلیگ بازی کند و جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک های اروپایی مستحکم کند.

سیتی همچنان به دنبال جذب هم تیمی گریلیش در تیم ملی انگلیس، یعنی هری کین کاپیتان تاتنهام نیز هست، هرچند با وجود غیبت کین در تمرینات اسپرز این هفته، به نظر می رسد که این توافق چندان ساده نخواهد بود.

 

1630762

 

دنیل لوی، رییس تاتنهام، معتقد است که کاپیتان او باید بماند و برای تغییر نظر لوی بیش از 180 میلیون یورو هزینه نیاز است.

دیدگاه‌ها