کد خبر : 1772288 | 13 مرداد 1400 ساعت 13:43 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی تیم ما را متحد کرد

شیری: یکبار برای همیشه مشکل چمن را حل کنید

کاپیتان نساجی به موضوع چمن مصنوعی اشاره می کند و امیدوار است که فصل بعد روی چمن طبیعی بازی کنند و اتفاقات خوبی بیفتد.

شیری: یکبار برای همیشه مشکل چمن را حل کنید

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری در مورد آخرین دیدار نساجی در لیگ با گل گهر سیرجان که با نتیجه تساوی ۲_۲ به اتمام رسیده به خبرنگار ما گفت: رقیب یعنی گل‌گهر سیرجان برای کسب سهمیه شانس داشت البته دو رقیب دیگر مثل فولاد و تراکتور هم داشت و اینکه تیم ها در هفته های آخر با تمام توانشان بازی می کنند حرف و حدیث ها خیلی زیاد بود ولی خدا را شکر ما طوری بازی کردیم که حرف و حدیثی نباشد. من فکر می کنم فصل را به دو بخش می‌توان تقسیم کرد. دو بر صفر جلو افتادیم و من فکر می‌کنم اگر داور صحنه ای را که به اشتباه پنالتی اعلام کرد نمی‌گرفت ما می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیایم ولی به هر حال فصل با یک تساوی خارج از خانه مقابل تیم قدرتمند گل‌گهر تمام شد و ما نشان دادیم که تیم خیلی خوبی در هفته‌های پایانی بودیم اما فقط با همدلی، یکدلی و زحماتی که کادرفنی میکشید توانستیم تیم را در لیگ نگه داریم و شرمنده هواداران مان نشویم.


او در مورد فراز و نشیب های نساجی در لیگ بیستم ادامه داد:  در ۱۷ هفته اول فقط توانستیم 10 امتیاز کسب کنیم  و در ۱۳ هفته پایانی فکر می کنم روند معجزه واری داشتیم و فکر می‌کنم ۲۳ امتیاز گرفتیم. فقط با این روند امتیازگیری می توانستیم در لیگ بمانیم خدا را شکر این اتفاق افتاد. اوایل فصل فشار خیلی زیادی روی کادر فنی و بازیکنان بود به هر حال هواداران هم دوست داشتند تیمشان را در بهترین شرایط ببینند ولی این اتفاق نیفتاد و بعد از حضور آقای الهامی این اتفاق افتاد و به یکپارچگی رسید و توانستیم از نظر فنی شرایط خیلی خوبی را ایجاد کنیم و بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم.


مدافع نساجی که در تاریخ حضور این تیم در لیگ برتر ۹ گل به ثمر رسانده و گلزن ترین بازیکن این تیم است در این خصوص عنوان کرد: با توجه به این که در پستی دارم بازی می کنم که وظیفه اولم حفاظت از دروازه خودمان است و بیشتر تمرکز روی کار و هدفمان است و به هر حال قطعاً به گل زدن هم فکر می‌کنم چه روی ضربات پنالتی باشد چه ضربات ایستگاهی و در جریان بازی سعی می کنم به خط جلو اضافه شود و تمام تلاشم را می کنم که به تیم کمک کنم و فکر می‌کنم در دو، سه سال اخیر آمار خوبی از خودم به جا گذاشتم و امیدوارم بتوانم اگر قسمت بود و سال‌های آینده هم در تیم نساجی حضور داشتم تمام تلاشم را می کنم این آمار را بهتر کنم.


کاپیتان نساجی مازندران در مورد اینکه گفته می‌شود فصل آینده این تیم باید در چمن مصنوعی بازی کند اظهار کرد: من فکر می‌کنم این مشکلی است که سالیان سال در استان مازندران و شهر قائمشهر  وجود دارد و در این چند سالی که گذشته و در این تیم حضور داشتم و مسئولین همیشه قول‌هایی میدهند برای اینکه به تیم کمک کنند ولی این قول فقط در حد حرف است. من فکر می کنم شرایط آب و هوای استان مازندران بدتر از شهرهای گرمسیر انگلیس نیست ولی  آن زمین به شکل اصولی ساخته شده . فکر نمی‌کنم چمن مصنوعی با چمن طبیعی  فرقی داشته باشد ولی کار را باید درست انجام داد. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا تیم نساجی و هواداران خوبش  یک زمین خوب با کیفیت خوب ببینند و  در فصل بعد  در ورزشگاه وطنی روی چمن صاف بازی کنیم.

دیدگاه‌ها