کد خبر : 1772290 | 13 مرداد 1400 ساعت 13:49 | 58.6K بازدید | 1 دیدگاه

انتظاری: از ما گذشته که در زمین دعوا کنیم!

همه تیمهای لیگ برتر دشمن پرسپولیس هستند

پرسپولیس توانسته‌ ۵ سال متوالی قهرمان شود و کار بی‌نظیری کرده.این یک رکورد بی نظیر حتی در سطح آسیاست.

همه تیمهای لیگ برتر دشمن پرسپولیس هستند

به گزارش "ورزش سه"، سهراب انتظاری مهاجم سابق سرخپوشان از گلات قهرمانی به وجد آمده است.او که سالها در پیراهن پرسپولیس گل زده هنوز تعصب ویژه‌ای به تیم سابقش دارد و در حین تعریفها فراموش نمی‌کند یحیی گل محمدی را هم ستایش کند.


او در این باره می‌گوید: به هواداران عزیزمان تبریک و یک خسته نباشید جانانه به کادر فنی و بازیکنان می گویم. واقعا دم بچه ها گرم. به دست آوردن یک چیز شاید راحت باشد ولی حفظ کردنش سخت است. اینکه پرسپولیس توانسته‌ ۵ سال متوالی قهرمان شود کار بی نظیری بوده آن هم در فوتبال ایران. من فکر می کنم پرسپولیس یک رکورد بی نظیر از خودش در آسیا به جا گذاشته. نمی توانیم بگوییم لیگمان حرفه ای است این موضوع نشات گرفته از زحمات بازیکنان است و طبیعتا کادرفنی برنامه ریزی درستی انجام داده.


او در همین باره ادامه داد: ما یکسری مشکلات عدیده در باشگاه داشتیم که تمام باشگاه های ایران با آن دست و پنجه نرم می کنند. از همه مهم تر مسائل مالی است ولی اینکه تیمی در این شرایط اینگونه بازی و قهرمانی را مال خود کند فوق العاده است . بخصوص که ‌من فکر می کنم تمام تیم های لیگ برتر دشمن پرسپولیس هستند و دوست ندارند این تیم به خاطر تکرر موفقیتها بازهم  قهرمان شود.


وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: این قهرمانی خیلی چسبید و  نکته مهمش این است که دو سالش در زمان یحیی بوده و او به عنوان یک مربی ایرانی باعث افتخار ما است.


انتظاری در مورد نگرانی‌ هواداران پرسپولیس بابت جدایی احتمالی ستاره هایشان به خاطر پیشنهادات نجومی که دارند گفت: اولا که این طبیعی است. من نمی دانم قرارداد بازیکنان ما چند ساله و به چه شکل است وقتی یک تیم قهرمان لیگ و نایب قهرمان آسیا می شود طبیعی است که بازیکنانش پیشنهاد داشته باشند و شکی در این مسئله نیست.  شاکله اصلی تیم ملی ایران را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دهند و این یک حسن است حتی بیرانوند و طارمی هم در تیم ملی قبلا عضو پرسپولیس بودند. برای نگهداشتن بازیکنان نیازمند یک مدیریت صحیح هستیم. ولی وقتی یک بازیکن دو میلیون یورو از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد نمی آید با دو میلیارد در فوتبال ایران بازی کند.


انتظاری در پایان در مورد بازی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس که دو روز پیش برگزار شد و پرسپولیس سه بر یک شکست خورد افزود: این یک‌ تورنمنت ۶ جانبه بود که به عنوان جام سلامت برگزار و در حمایت از پزشکان زحمت کش برگزار می شود. بازی خیلی خوبی بود. به استقلال بردش را تبریک می گویم. بازی داخل زمین جذابیت خودش را و تماشاچی هم داشت . آخر بازی همه با هم دست دادیم و خسته نباشید گفتیم دیگر سن و سالی از ما گذشته و اینکه به حواشی دامن نمی زنیم.

دیدگاه‌ها