کد خبر : 1772291 | 13 مرداد 1400 ساعت 13:55 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛

لوئی فن‌خال برای سومین بار سرمربی هلند شد

پس از جدایی فرانک دی بوئر در ماه ژوئن، لوئی فن خال برای سومین بار به عنوان سرمربی هلند انتخاب شد.

لوئی فن‌خال برای سومین بار سرمربی هلند شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی هلند در مسابقات یورو 2020، فرانک دی بوئر، سرمربی این تیم، از سمت خود کنار رفت و اکنون رسما اعلام شده است لوئی فن خال در بازگشت از بازنشستگی هدایت تیم ملی هلند را بر عهده خواهد گرفت.

 

فن خال در بیانیه ای رسمی از بازگشت به نیمکت تیم ملی هلند ابراز خوشحالی کرد و نوشت: "فوتبال هلند همیشه در قلب من بوده و مربیگری ملی از نظر من موقعیتی کلیدی برای پیشرفت بیشتر فوتبال ما است.

علاوه بر این مربیگری تیم ملی هلند را مایه افتخار خود می دانم. زمان کمی برای مسابقات بعدی مقدماتی، که بلافاصله برگزار می شوند و برای حضور در جام جهانی بسیار مهم هستند، وجود دارد.

 

1630776

 

بنابراین تمرکز فوراً و 100 درصدی روی بازیکنان و رویکرد ما به این مسابقات است. در نهایت من برای این سمت منصوب شدم. بازگشت به Zeist خوب است.

در حال حاضر من با تعدادی از بازیکنان صحبت کرده ام و کادر فنی با فدراسیون فوتبال هلند هماهنگ شده است. من بسیار مشتاقانه منتظر مشترکا به سرانجام رساندن این کار هستم."

 

نیکو-یان هوگما، رییس فدراسیون فوتبال هلند در این باره گفت: "در ماه های آینده ما با وظیفه صعود به جام جهانی روبرو خواهیم بود. ما حداقل زمان آماده سازی را برای این کار داریم.

با توجه به ملزومات این شغل، ما به دنبال یک مربی با ویژگی های استثنایی بودیم که بتواند سریع پیش بینی کند و موفقیتش در عرصه ملی واضح باشد.

با تجربه و سابقه ای که فن خال در بالاترین سطح دارد، ما متقاعد شدیم که مربی که می خواهیم اوست. تماس به سرعت برقرار شد و ما از آن زمان به بعد مکرر صحبت کردیم.

در چند روز گذشته ما توانسته ایم با دقت تکلیف همه چیز را مشخص کنیم. خوشحالیم که لوییس این کار را بر عهده گرفته است."

 

 

دیدگاه‌ها