کد خبر : 1772295 | 13 مرداد 1400 ساعت 14:22 | 71.6K بازدید | 3 دیدگاه

لیونل مسی در محاصره نیمار و 3 ستاره PSG (عکس)

لیونل مسی که این روزها با بارسلونا قراردادی ندارد و بدون تیم است در ایبیزا تعطیلات تابستانی را پشت سر می گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک ماه دیگر به پایان نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و قرارداد لیونل مسی با بارسا هنوز تمدید نشده است.

فوق ستاره آرژانتینی پس از قهرمانی با آلبی سلسته در کوپا آمه ریکا تعطیلات را در ایبیزا سپری می کند و در انتظار حل شدن مشکلات مربوط به تمدید قراردادش است. در چنین روزهایی که برای بارسایی ها پراضطراب نیز سپری می شود، نیمار فوق ستاره برزیلی سابق بارسا و حال حاضر پی اس جی عکسی از خود با لیونل مسی، آنخل دی ماریا، لئاندرو پاردس و مارکو وراتی منتشر کرد و نوشت:« دوستان»

عکسی که در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشت. نام لیونل مسی ماه هاست که به پی اس جی پیوند خورده و پاریسی ها منتظر فرصتی برای جذب این بازیکن هستند. حضور لیونل مسی در ایبیزا کنار 4 بازیکن پی اس جی نیز کافی بود تا حرف و حدیث ها در مورد انتقال او به باشگاه پاریسی بیشتر شود:

 

 

1630787

 

 

لیونل مسی که رابطه بسیار خوبی با نیمار دارد، علیرغم جدایی ستاره برزیلی در تابستان سال 2017 و انتقال به پاری سن ژرمن هنوز این ارتباط را حفظ کرده است. حتی لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی آلبی سلسته برابر برزیل در فینال کوپا آمه ریکا، جشن قهرمانی را برای لحظاتی رها کرده و به دلداری نیماری پرداخت که بعد از شکست سلسائو در حال گریه کردن بود.

دیدگاه‌ها