کد خبر : 1772312 | 13 مرداد 1400 ساعت 15:05 | 85.7K بازدید | 5 دیدگاه

جک گریلیش شاگرد پپ می شود؛

قطعی؛ خرید کهکشانی منچسترسیتی نهایی شد

به نظر می رسد انتقال جک گریلیش، ستاره انگلیسی آستون ویلا به منچسترسیتی قطعی شده باشد.

قطعی؛ خرید کهکشانی منچسترسیتی نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر در لباس آستون ویلا عملکرد فوق العاده ای داشت و خود را به عنوان یکی از ستاره های آینده دار دنیای فوتبال مطرح کرد. این روند در یورو 2020 و در ترکیب تیم ملی انگلیس نیز ادامه یافت و حالا جک گریلیش در آستانه انتقالی هنگفت به منچسترسیتی و تبدیل شدن به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس قرار دارد.

 

1630760

 

چند منبع موثق از جمله دیوید اورنشتاین و فابریتزیو رومانو ساعتی قبل مدعی شدند جک گریلیش امروز برای نهایی کردن انتقال خود به سیتی به شهر منچستر سفر خواهد کرد. به نظر می رسد رقم این انتقال 100 میلیون پوند باشد و بدین ترتیب جک گریلیش گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ برتر لقب خواهد گرفت. البته این رکورد ممکن است به زودی و در روزهای آینده با انتقال احتمالی هری کین به سیتی یا روملو لوکاکو به چلسی دوباره شکسته شود.

 

حتی اگر مراحل اداری و تست های پزشکی این انتقال به سرعت انجام پذیرد، ممکن است شاهد حضور جک گریلیش در ترکیب منچسترسیتی در دیدار سوپرجام انگلیس برابر لسترسیتی هم باشیم. بدین ترتیب خریدهای گران قیمت منچسترسیتی در دوران حضور پپ گواردیولا ادامه خواهد یافت و بی تردید با اضافه شدن ستاره هایی چون جک گریلیش و احتمالا هری کین، این تیم فصل بعد یکی از نامزدهای اصلی فتح لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان اروپا لقب خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها