کد خبر : 1772330 | 13 مرداد 1400 ساعت 16:14 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

عکس عجیب از یک سوختگی و مصدومیت در المپیک

تیم چهارنفره دوچرخه سواری نیوزلند دچار حادثه تلخی شده و کورس مدال برنز را به استرالیا واگذار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم چهار نفره نیوزلند شامل کیوی آرون گیت، کمپبل استوارت، جردن کربی و ریگان گوگ به دنبال کسب اولین مدال نیوزلند در رشته دوچرخه سواری تیمی بودند که دچار حادثه عجیبی شده و قافیه را به استرالیا واگذار کردند.

 

آرون گیت، تنها بازمانده تیمی که در المپیک لندن در سال 2012 برنز این رشته را کسب کرد، دچار حادثه شده و به شدت به تخته های کنار پیست برخورد کرد. بدین ترتیب او بلافاصله از استوارت و کربی جدا شده و در ادامه نتوانست دوباره کنترل فرمان را در دست بگیرد. این حادثه عجیب به استرالیا اجازه داد در فاصله 400 متری خط پایان شرایط را تغییر داده و نتیجه این مسابقه بسیار دراماتیک را به سود خود به پایان برساند.

 

بخش زیادی پوست شانه این ورزشکار کنده شده، بدنش دچار سوختگی شد و لباس او نیز پاره شد تا در نهایت استرالیا بعد از تیم های ایتالیا و دانمارک رتبه سوم جدول تیمی را از آن خود کند. این تصادف در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد، زیرا گوگ به تازگی پیش افتاده و فرصت داشت از ورزشکاران حریف فاصله بگیرد.

 

ریگان گوگ در رابطه با این حادثه به شبکه اسکای اسپورت گفت: "این اتفاق نمی توانست در زمان بدتری رخ دهد. من وسط راه صدای تصادف یکی از بازیکنان را در پشت سرم شنیدم و این به معنای واقعی کلمه بدترین چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد."

 

1630870

 

1630867

 

1630869

 

1630868

دیدگاه‌ها