کد خبر : 1772365 | 13 مرداد 1400 ساعت 18:45 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن در تمرینات اینتر آفتابی شد (عکس)

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر بعد از سپری کردن دوران نقاهت با بازیکنان این تیم دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر امروز سری به کمپ آپانیو جنتیله زده و با بازیکنان نراتزوری دیدار کرده است. او که در بازی ابتدایی دانمارک در رقابت های یورو 2020 مقابل فنلاند دچار ایست قلبی شده بود، در حال حاضر برنامه ریکاوری پزشکان دانمارکی در کپنهاگ را دنبال می کند.

 

اریکسن 29 ساله پس از قطع شدن تنفس در زمین مورد عملیات احیا قرار گرفت و سپس برای انجام آزمایشات در بیمارستان بستری شد. در ادامه پزشکان در ادامه اعلام کردند که او در جریان بازی دچار ایست قلبی شده است. در آن مقطع اریکسن شش روز را در بیمارستان گذراند و یک دستگاه دفیبریلاتور نیز به قلب او اضافه شد.

 

اریکسن امروز با مدیران باشگاه، سیمونه اینزاگی سرمربی جدید نراتزوری و هم تیمی هایش ملاقات کرد. به نظر می رسد شرایط اریکسن از نظر جسمی و روحی عالی است و این بازیکن بحران دو ماه قبل را پشت سر گذاشته است. البته هنوز مشخص نیست آیا اریکسن می تواند دوران ورزشی خود را در ایتالیا از سر بگیرد یا خیر. اما حتی اگر قرار به رخ دادن این اتفاق باشد نیز اریکسن به احتمال زیاد حداقل شش ماه باید به ریکاوری بپردازد.

 

صفحه رسمی اینتر نیز با انتشار تصویری از کریستین اریکسن نوشت: "او واقعا در شرایط خوبی قرار دارد. دیدن کریس در این شرایط فوق العاده است."

 

1630983

 

1630982

دیدگاه‌ها