کد خبر : 1772368 | 13 مرداد 1400 ساعت 18:53 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال جدایی ستاره آلمانی از بایرن مونیخ بیشتر شد

هر لحظه احتمال جدایی لئون گورتزکا، ستاره آلمانی و خط میانی بایرن مونیخ بیشتر می شود.

احتمال جدایی ستاره آلمانی از بایرن مونیخ بیشتر شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد روند مذاکرات تمدید قرارداد باشگاه بایرن مونیخ با لئون گورتزکا همچنان متوقف است. اگر توافقی در ماه های پیش رو حاصل نشود، گورتزکا قصد دارد فصل پیش رو را در ترکیب بایرن مونیخ به پایان رسانده و سپس در تابستان آینده با یک انتقال رایگان راهی تیم دیگری شود.

 

البته به نظر می رسد خواسته های بالای این هافبک آلمانی بوده که مورد قبول مدیران بایرن مونیخ قرار نگرفته و به همین علت روند مذاکرات فعلا پیشرفتی نداشته است. در واقع لئون گورتزکا تنها 51.1٪ از تمام دقایق ممکن در دو فصل گذشته را بازی کرد. اما در مقام مقایسه، به عنوان مثال جاشوا کیمیچ 83.1 درصد و توماس مولر 78.7 درصد از دقایق در ترکیب اصلی بایرن مونیخ قرار گرفته اند.

 

1625637

 

مدیران باشگاه نیز در جریان مذاکرات با گورتزکا این موضوع را در نظر گرفته و او را هم سطح با بازیکنانی چون مولر و کیمیچ نمی دانند. البته مصدومیت های متوالی عامل اصلی غیبت گورتزکا در ترکیب ثابت بایرن به صورت مستمر در سال های اخیر بوده، وگرنه او معمولا در شرایط مساعد عملکرد درخشانی ارائه داده است.

 

به هر حال تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد با دقت روند مذاکرات لئون گورتزکا با بایرن مونیخ را دنبال می کنند و در صورت عدم توافق بین طرفین، بی تردید تابستان سال بعد باشگاه های بزرگی برای خرید این هافبک ارزشمند و آلمانی اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها