کد خبر : 1772370 | 13 مرداد 1400 ساعت 18:48 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

دیاباته باز هم از لیست استقلال خط خورد

آقای گل لیگ نوزدهم یک بار دیگر از لیست استقلال خط خورد و او مقابل گل گهر به میدان نخواهد رفت.

دیاباته باز هم از لیست استقلال خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای صعود به دیدار فینال جام حذفی، گل گهر را مقابل خود می بیند. شاگردان مجیدی برای دومین صعود متوالی به دیدار پایانی، کار سختی را برابر حریف سرسخت سیرجانی خود دارند که در ترکیبش از بازیکنان استقلالی سابق زیادی استفاده می کند.


اما برای دیدار امروز برابر تیم امیر قلعه نویی، یک بار دیگر روی نام آقای گل لیگ گذشته خط قرمز کشیده شد. شیخ دیاباته که پس از اینکه چند هفته پیش از فرانسه به ایران بازگشت، تنها برای دقایقی کوتاه و در بازی با سایپا به کار گرفته شد و می توان گفت که او پس از دربی برگشت مقابل پرسپولیس در تاریخ 24 اردیبهشت، جایی در ترکیب آبی پوشان نداشته است.


عدم دریافت مطالبات، خارج بودن دیاباته از برنامه های مجیدی، عدم تمدید قرارداد و بی انگیزگی های این بازیکن باعث شده است تا سرمربی استقلال دیگر روی این بازیکن حساب نکند و شیخ برای دیدار برابر گل گهر نیز جایی در اندیشه های فرهاد ندارد و او باید به عنوان یک بیننده کار هم تیمی هایش را به تماشا بنشیند.


پس از اینکه احمد مددی مدیرعامل استقلال اعلام کرد قرارداد دیاباته برای فصل بعد تمدید نمی شود، مشخص بود که او صرفا برای پایبندی به قراردادش در ایران مانده و انگیزه ای برای حضور در ترکیب تیمش ندارد. استقلال از ساعت 19 و 30 به مصاف گل گهر می رود. جایی که آبی ها آقای گل لیگ قبل را همچون تمامی بازی های اخیر در اختیار ندارند.

دیدگاه‌ها